Er zal wel een soort differentiatie komen. Doordeweekse dagen bijvoorbeeld goedkoper dan weekenden. Het ligt voor de hand dat ipv rondenkaarten er dan iets met een puntensysteem komt waarbij een rondje in het weekend dan meer punten kost dan eentje doordeweeks.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
-
Ik ben benieuwd, plan volgend jaar toch ook 'aantal' x te gaan, is nu weeral lang geleden.
Alleen, zo super drukke weekends met veel sluitingen, daar pas ik ook liefst voor... Aldus zal er 'congé' aan moeten geloven...., met evt overnachtingske'...
alleen zag ik dat opening tijdens week zich beperkte tot de late uurtjes,bvb van 17 tot 18u30...Niet echt moeite dus!
afwachten tot data 2015 bekend worden zeker...?
Comment
-
Die openingen door de week zijn zeker en vast de moeite! Zo veel fijner rijden, amper volk (parkings aan de inkom staan vaak nog niet eens gevuld). Ge kunt fijn de lijnen rijden en uw eigen tempo, op het circuit zelf kom je amper een auto tegen .
Vorig jaar ook een paar weekenddagen geweest en dat was elke keer een ramp (zeker namiddag) meer sluitingen dan wat anders.
Dus ik rij liever 2u op voor 2u continue de mogelijkheid te hebben om te kunnen rijden ipv een hele dag zitten wachten en dan mij te haasten voor een rondje te rijden voor het weer sluit. En uiteindelijk heb ik evenveel rondes gedaan
Comment
-
Ow shit als dit gaat kloppen:
€50 a lap on the busiest weekends, and €15 a lap on a Wednesday night? Is this what's coming to the Nürburgring in 2015?
http://bridgetogantry.com/2/index.php/home/touristenfahrten/668-nurburgring-easyjet-how-ticket-prices-might-change-in-2015
Comment
-
Some more observations of mine, on the pros and cons of this system. I will add to these as I think of them...Pros:- Local guys (like me) and people willing to react quickly will be able to 'scoop' cheap tickets and drive immediately.
- Depending on the transparancy of the system, it will be easier to plan ahead, identify busy periods with excessive prices, and avoid them.
- Over-crowding should self-adjust down to some sort of median value.
- *There will be more financial pressure on the staff to re-open the track as quickly as possible on busy weekends*
Cons:
- The average ticket price over the year will be higher.
- Average drivers of average cars (myself included) will be priced out of the busiest weekends. It'll become a "rich boys club".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenDenk dat die 50 euro per ronde gaat zijn op extreem drukke weekends en in het verlof, feestdagen en verlengde weekends.....
Moest het €50 elk weekend zijn, zullen ze wel serieus in hun vel snijden denk ik.
Then again, ge hebt er altijd die geld genoeg hebben.
Hoe dan ook, €50 is me echt wel wat teveel van het goeie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenDenk het ook.
Moest het €50 elk weekend zijn, zullen ze wel serieus in hun vel snijden denk ik.
Then again, ge hebt er altijd die geld genoeg hebben.
Hoe dan ook, €50 is me echt wel wat teveel van het goeie.
Kwou dees jaar een jaarkaart kopen maar kwil eerst nog een paar upgrades doen aan men renaultje en ze tegoei leren kennen door wat trackdays te doen enz...
Comment
Comment