Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het is morgen toch open vanaf 8u s'morgens ofni? Men buurman zei van niet...???

Comment

• Morgen idd open vanaf 8 wat is daar s avonds eig te beleven? Iemand tips?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
        Morgen idd open vanaf 8
        fucking buurman, eerst men bier komen afzuipen en dan nog liegen tege mij...kzal de volgende keer bij de buurvrouw ook is een orgasme fake

Comment

• Mensjes, ik heb van een paar Belgen enkele fotos van zaterdag online gezet: http://www.flickr.com/photos/9828014...7634622237001/

Size/editeerwerk kan besproken worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk Berichten
            Mensjes, ik heb van een paar Belgen enkele fotos van zaterdag online gezet: http://www.flickr.com/photos/9828014...7634622237001/

Mooie foto's!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
              Mooie foto's!
              Die Volvo met daarachter een Manta en die Bmw.
              Fotoshop die nummerplaten en het is een foto van 30 jaar geleden.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Volgende week ook aanwezig. Normaal zaterdag namiddag vertrekken en zondagavond terug naar huis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk Berichten
                  Mensjes, ik heb van een paar Belgen enkele fotos van zaterdag online gezet: http://www.flickr.com/photos/9828014...7634622237001/

Ik sta er een paar keer tussen, mooie foto's, thanks!
                  2012 Renault Megane RS

Comment

• Heel het weekend daar geweest, echt veel volk naast het circuit maar erop viel het goed mee. Merci dat ik mocht meerijden Dixie. Echt een super ervaring (al lijkt het nu alsof ik belachelijk traag rij )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                      Mooie foto's!
                      Thanks!

Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                      Ik sta er een paar keer tussen, mooie foto's, thanks!
                      Graag gedaan!

Voor de liefhebbers heb ik nog een setje wallpapers gemaakt van andere fotos die dag :

Mogelijks volgen er nog belgen pics & wallpapers van de vrijdag maar de memorycard moet nog overgezet worden.
                      Last edited by ; 14/07/2013, 23:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                        Vandaag geweest om m'n verjaardag wa leuk af te sluiten en jah, toch serieus verrast! Heb nen 10:08 gedaan met de skoda octavia 1.6 tdi break met 105pk.
                        Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Ik was er vandaag ook met de porsche. Wat een verschil in snelheid tegen over de leon
                        Wanneer was dit dan precies? Ik was er dinsdag en vrijdagavond, misschien dat ik jullie gezien heb zonder het al te goed beseft te hebben?
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3
                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                          Heel het weekend daar geweest, echt veel volk naast het circuit maar erop viel het goed mee. Merci dat ik mocht meerijden Dixie. Echt een super ervaring (al lijkt het nu alsof ik belachelijk traag rij )
                          Graag gedaan,oefening baart kunst hé

Comment

• Was lekker rijden afgelopen weekend, sfeer was super! Nog een paar Belgen een lift gegeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                              Wanneer was dit dan precies? Ik was er dinsdag en vrijdagavond, misschien dat ik jullie gezien heb zonder het al te goed beseft te hebben?
                              denk dat wij er rond 18.15 - 18.30u waren, en om 19.15 terug vertrokken naar huis, mede doordat de eigenaar te overmoedig werd en zich had mispakt in een bocht.
                              BMW X5 45e

Comment

• Dit weekend ook daar geweest samen met belgianr26!

Ook paar rondjes meegereden met dixie, waarvoor dank! Een echte ervaring en je merkt echt dat hij er veel komt :d :d top!

Veel volk naast het circuit maar al bij al vond ik op het circuit nog best meevallen!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                  Was lekker rijden afgelopen weekend, sfeer was super! Nog een paar Belgen een lift gegeven.
                                  Dat zullen kameraden van me geweest zijn! Wel grappig hoe klein de wereld is dat we de vorige eigenaar van je s2000 kennen! Leuke wagens trouwens!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                    Was lekker rijden afgelopen weekend, sfeer was super! Nog een paar Belgen een lift gegeven.
                                    Aangename kennismaking nogmaals.

Comment

• De Nurburgring heeft er een nieuwe fan bij

Comment

• Ik heb van de vrijdag-avond sessie nog enkele fotos van Belgen erbij geplaatst (onderaan de pagina, de laatste 8 ofzo):
                                        http://www.flickr.com/photos/98280146@N02/sets/72157634622237001/

Comment

• Was leuk een paar forumleden te ontmoeten en een rondje mee te nemen.
                                          Inderdaad een klein wereldje.

Zelf heb ik nog 2 rondjes meegereden in een knalgroene GT3 RS, gaaf!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Michael89 Bekijk Berichten
                                          Dat zullen kameraden van me geweest zijn! Wel grappig hoe klein de wereld is dat we de vorige eigenaar van je s2000 kennen! Leuke wagens trouwens!

Last edited by ; 15/07/2013, 21:02.

Comment

Working...
                                          X