Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vanmiddag als passagier aan het wachten voor een rondje toen er een tractor moeilijk kwam doen... ik zat in de Subaru op 1:27 min, lekker mogen omdraaien en een uur wachten tot de politie alles afgehandeld had.

Comment

• Waarom hebben ze die zo lang laten doen, ze hadden dien onnozelaar toch veel eerder van die traktor kunnen sleuren

Heb afgelopen vrijdag avond trouwens twee van die traktoren zien passeren op de Hassetsesteenweg in Sint-Truiden (ter hoogte van de Carrefour)
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Wat een onnozelaar.

Comment

• Die zal da geen 2 keer doen,gaat'em een pakske geld kosten....

Comment

• Dat terzijde hadden ze imo wel via de rechterbareel gewoon mensen kunnen laten oprijden.. Maar goed. "crime scene" I guess

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Das ne zure
                BMW X5 45e

Comment

• Jawadde, gekatapulteert door de kerbs..

Comment

• game over R32
                    2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                    2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Deze mens hoort niet thuis op Touristenfahrten.. Kijk wat een toeren die uithaalt aan bvb, adenauer Forst en Kleines Karussell..

Comment

• Is niet tijdens de TF, lijkt me GETSPEED Trackday te zijn.

Comment

• En hoe zit die nu ook achter da stuur? Zo kunt ge toch ni deftig rijden.
                          RIP Den borre!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Is niet tijdens de TF, lijkt me GETSPEED Trackday te zijn.
                            Dale zei dat het TF was, maar ik weet het zelf ook niet. Zou me straf lijken dat die getunede golf op een trackday rijdt (imo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                              En hoe zit die nu ook achter da stuur? Zo kunt ge toch ni deftig rijden.

Hoe moet die anders liggen?

Met de zetel plat?
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                                En hoe zit die nu ook achter da stuur? Zo kunt ge toch ni deftig rijden.

lijkt mij correct te zitten hoor
                                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Die zit daar precies zo kort tegen. Ik denk niet dat ik het gemakelijk zou vinden zo te rijden. Ik zou wat verder naar achter gaan zitten. Op bepaalde momenten zijnde hoeken van zijn ellebogen zeer klein. Maar kan ook fout zijn hoor.
                                  RIP Den borre!

Comment

• Lijkt me weinig mis met zijn zithouding, misschien iets te kort op t stuur, maar dat is ook persoonlijk hé.
                                    TF of trackday, kerel kan hoe dan ook een stukje sturen...
                                    Ben wel akkoord dat indien dit op TF is, hij onnodige risico's neemt...

Comment

• Doet me wat terugdenken aan Stefan Roser zijn fameuze ritje in 77, met al dat overstuur.

Hij komt heel weinig autos tegen. Moment uitgekozen om tegen de klok te rijden.
                                      30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Kleine enquete omtrent de snelheidsbeperkingen, heb het even ingevuld.

Comment

• zijn er die zondag de 12 gaan naar de ring?
                                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Working...
                                          X