Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Neem haar gewoon mee voor een toerke op de ring, is nog goedkoop ook, huwelijksringIhr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenNeem haar gewoon mee voor een toerke op de ring, is nog goedkoop ook, huwelijksring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenVanaf 10 augustus moogde doen wa ge wilt. Dan blijfde ma wa thuis eh.. Sparen voor uwe trouw eh:p
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenMag ik mag ik mag ik!
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenvoila zo een reis is toch overrated, ge kunt beter dat geld houden voor rondjes ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenHaha touché
Mij goed!
Vind ik ook, maar ja legt dat maar eens uit tegen uw vrouw
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenVind ik ook, maar ja legt dat maar eens uit tegen uw vrouwKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenNee want ik kan ni:p
Het is de enige week dat ik zeker niet kan.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenIk ook niet.
Het is de enige week dat ik zeker niet kan.
En heb wel eens serieus goesting om dat tripje met de V70 te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenBij mij net de enige die wel gaat. Daarna is het terug werken, en weekends daarna zitten vol tot weekend van 22 aug.
En heb wel eens serieus goesting om dat tripje met de V70 te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenGa dan eh zagevent:p:p:p
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenGa dan eh zagevent:p:p:p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtengaat er iemand komend weekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtengaat er iemand komend weekend
Comment
-
Ja dan kunnen we beter niet gaan... Alles moet dus ook in Duitsland wijken voor die belachelijke wielertoestanden...Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Wel jammer genoeg voor de tweede keer op een rij maar zeer kort kunnen rijden op de ring. Na twee ronden circuit gesloten wegens ongeval met motorrijder. Maar wat ik niet ga vergeten is de suzuki swift , hoge snelheid dat boeit me niet - wegligging is alles voor mij. En die Öhlins ophanging was subliem! Ik kan Rent4ring iedereen aanbevelen, zeer goedkoop (zolang je geen brokken maakt uiteraard) en echte top wagen. Verder zit er ook airco in en simpelweg veel goesting heb ik niet meer om met mijn eigen wagen op de ring te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenMathieu, is that you?
Comment
Comment