Kheb dees weekend ondervonden dat rijden op een natte ring redelijk slippery is...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenKheb dees weekend ondervonden dat rijden op een natte ring redelijk slippery is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenKheb dees weekend ondervonden dat rijden op een natte ring redelijk slippery is...
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Ik 8 jaar geleden achter 6 maand mijn rijbewijs ook gevoeld. Heb dan zelf een stukje vangrail mogen sponoren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenMensen die vandaag er zijn of gaan?Greetz,
Canonball
-
Oorspronkelijk geplaatst door Canonball Bekijk BerichtenIk ben geweest vandaag 😀Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenDat heb ik gezien!
Link van die Auto Addiction man waar we gisteren langs stonden en effe een klapke mee gedaan hebben!
Enjoy! Let op de witte Belgische 1M!!Greetz,
Canonball
-
Haha wou dit filmpje ook net hier plaatsen, heb me net geabonneerd op zen kanaalKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Daarom dat ik niet meer ga rijden op de ring op drukke dagen. Meeste letten gewoonweg niet op de vlaggen.
het gevaar komt meestal van idioten die denken aan een VLN race bezig te zijn. Overmoedig en dan de decor in. Mag je al blij zijn dat ze jou in hun vlucht niet meepakken.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Het was gisteren inmens druk, veel volk uit Noorwegen en Zweden aanwezig. Paar E30's en Mx5'en met een turbo conversie zorgen voor de nodige show in de bochten.
Gezien erop het GP parcours een oldtimer event is het nog eens dubbel zo druk op de banen rond de ring.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenIn dit filmpje zie je het nog beter, let op de gele Megane RS
http://www.autojunk.nl/2015/08/nurbu...-ternauwernood
Iedereen langs het gras dwars door het ongeval passeren om als eerste de baan op te kunnen???den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment