Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarom dat ik niet meer ga rijden op de ring op drukke dagen. Meeste letten gewoonweg niet op de vlaggen.
het gevaar komt meestal van idioten die denken aan een VLN race bezig te zijn. Overmoedig en dan de decor in. Mag je al blij zijn dat ze jou in hun vlucht niet meepakken.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Het was gisteren inmens druk, veel volk uit Noorwegen en Zweden aanwezig. Paar E30's en Mx5'en met een turbo conversie zorgen voor de nodige show in de bochten.
Gezien erop het GP parcours een oldtimer event is het nog eens dubbel zo druk op de banen rond de ring.
Wat de bedoeling is van die laatste witte RS is mij ook een raadsel.
Iedereen langs het gras dwars door het ongeval passeren om als eerste de baan op te kunnen???
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment