Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenHet was gisteren inmens druk, veel volk uit Noorwegen en Zweden aanwezig. Paar E30's en Mx5'en met een turbo conversie zorgen voor de nodige show in de bochten.
Gezien erop het GP parcours een oldtimer event is het nog eens dubbel zo druk op de banen rond de ring.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met TapatalkKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenWat de bedoeling is van die laatste witte RS is mij ook een raadsel.
Iedereen langs het gras dwars door het ongeval passeren om als eerste de baan op te kunnen???
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenNee, maken dat je weg bent voor er enen in u gat knalt. Zou het zelfde doen.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Had zo nog meer kans om ene te raken.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ja, de baan was ook weer een paar keer lang dicht. Heb zelf ook een keer mogen vlaggen bij de Karussell waar een auto stilgevallen was.
En tijdens een van mijn rondes bijna een moto rijder bijeen mogen rapen, sneed me zo kort af in de bocht dat ik half op het gras moest.
Comment
-
Comment
-
Waarschijnlijk wielbouten niet aangetrokken op moment en dan krijg je dus zo iets...Last edited by J_o_n_a_s_; 10/08/2015, 19:31.RIP Den borre!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenWat de bedoeling is van die laatste witte RS is mij ook een raadsel.
Iedereen langs het gras dwars door het ongeval passeren om als eerste de baan op te kunnen???
Dat die witte zich uit de voeten maakt vind ik niet meer dan logisch..zeker als je ziet hoe die gele erin vliegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk BerichtenVeel wagens komen op dat stuk tussen de 170 en 200 km/h aan. Aangezien het accident pas was gebeurd, was de vlag nog niet helemaal op zijn plaats.
Dat die witte zich uit de voeten maakt vind ik niet meer dan logisch..zeker als je ziet hoe die gele erin vliegt.
Er kunnen daar stukken liggen of gewonden, de anderen die voor hem er tussen rijden verwachten hem daar ook niet, enz.
De wagens die erna komen zijn al volledig afgeremd maar dat kan hij niet inschatten natuurlijk.
Soit, eigenlijk doet het er niet toe.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenOk, maar heb nu al verschillende beelden gezien en hij gaat toch heel onstuimig en niet zonder risico tussen de geaccidenteerde wagens rijden.
Er kunnen daar stukken liggen of gewonden, de anderen die voor hem er tussen rijden verwachten hem daar ook niet, enz.
De wagens die erna komen zijn al volledig afgeremd maar dat kan hij niet inschatten natuurlijk.
Soit, eigenlijk doet het er niet toe.
Snap u wel, hij gaat idd iets te agressief over het gras. Maar ik kan me perfect in zijn plaats stellen, maken dat je daar weg bent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenWat er wel toe doet, is dat filmpje van ons een paar maand geleden
Snap u wel, hij gaat idd iets te agressief over het gras. Maar ik kan me perfect in zijn plaats stellen, maken dat je daar weg bent.
Zal al eens moeten zoeken aangezien ik mij gemist hebt en alles tezamen heb gesmeten.
Stuur mij anders morgen ochtend een berichtje en dan zoek ik meteen, vandaag kan ik niet.den borre
Int3x0r
Comment
-
ik frons toch mijn wenkbrauwen bij het filmpje: je ziet duidelijk al een stofwolk/rookontwikkeling als ze nog niet aan het ongeval zijn en toch blijven doorgaan. Dat had ik al opgemerkt bij de eerste keer dat ik het zag. Me dunkt dat er daar heel wat idioten rondrijden, denkende dat ze gta aan het spelen zijn...
Comment
Comment