Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dixie, ga jij nog veel?
Ik hoor je niet zo vaak meer...
Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk
Ja,normaal toch 2 a 3 keer per maand maar nu zal het 2 weken ni gaan omdat er ne slimme op Supersunday mijn linkerkant een beetje verbouwd heeft ,sommige leren het niet om in hun spiegels te kijken,gelukkig is het enkel karosserie schade..
Das voor zijn rekening dan of telt dat op de ring niet? Want ik hoor verschillende verhalen.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Was op Zolder,is altijd eigen rekening..Op de ring komt bij toeristenfharen altijd de politie bij om vast te stellen wie in fout is en met een beetje geluk betaald de verzekering uit...
"While bigger fences might not be much of an inconvenience, especially when comparing a slightly less scenic view to the pain of a racing car landing on your head", the exclusion zone at Schwedenkreuz will ring warning bells for many. We hope that it's not a sign of things to come.
Dit weekend nogmaals naar de ring geweest. Krijg stilletjes aan iets meer vertrouwen op de ring... Al denk ik te veel aan de crash filmpjes die je op het internet vind zie je vooral op de snelle stukken.
Hier volg ik mijn maat in een Z4 met JB4. Spijtig van de gele vlag en de E30 in het begin.
Jammer dat mijn voorbanden bijna op waren... Volgende keer nieuw banden steken. Gaat goed zijn voor het vertrouwen.
Tips zijn altijd welkom!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Ziet er vrij goed uit maar je remt voor teveel bochten waar het ni nodig is maar das puur nog een gebrek aan parkoer kennis,ik zou eigenlijk eens een toerke moeten meerijden als uw co piloot ,ben er zeker van dat je een 30 sec. van uw tijd afdoet..
Comment