Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Ik ben vorige vrijdag geweest, 11/09. Eerlijk gezegd 't was minder plezant als verwacht.
Die dag stond al een maand gepland om te gaan. Circuit was open van 17h tot 19h30. Ideaal om een rondje of 5 te knallen, met weinig 'toeristen'...
Beetje voor vertrek check ik nog even de openingsuren, van 18h tot 19h15. Ik dacht foert, kan nog altijd 3 rondjes ofzo knallen. Daarvoor rij ik dus gerust 360 km heen en nog eens hetzelfde terug.
Kwam ik daar aan om 18h (veel te veel file gehad en wegenwerken), stonden ze daar 20 minuten aan te schuiven aan het rondpuntje al, voor je de parking kan oprijden van de ring. Nog vol van de stress van het verkeer, daar staan vloeken, omdat ik moest wachten.
Om 18h30 kon ik er uiteindelijk op, en miljaar 't was precies drukker als een zondag... Opt gemak aant knallen, kom ik Brunchenn in, ligt daar een Ford Mustang cabrio op zijn dak, de stofwolk ging rond de later gestopte wagens, 't was een afschuwelijk beeld.
Circuit dicht.
Was in juli geweest op een dinsdag. Ik ga toch niet meer de vrijdag gaan, is blijkbaar immens druk.
Al bij al een fijne dag gehad met mijn kameraad en alle wagens gespot waar ik al heel mijn leven van droom...
Comment
-
Comment
-
RS'je met 670km op de teller en een bestuurder die nog nooit op de NS heeft gereden...
Comment
-
Had het deze morgen gezien van Jokke.
Toch ne serieuze wafel zulle.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Deze zomer waren we op reis in de Eifelstreek en van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook eens te gaan kijken naar de Ring. Eerste dag gewoon eens het amusementspark (indoor) gedaan samen met de vrouw en kids. Onder 12 jaar zelfs gratis entree, leuk om eens een namiddagje te doen. Helaas was de Ring zelf gesloten, waarschijnlijk door een ongeval of zo.
Daarna 2 dagen later "toevallig" nog eens langs daar afgedraaid... en ticketje gekocht om op de duurste en leukste tolweg ter wereld te rijden. Jammer genoeg niet met mijn Golf V GTI maar met de Passat-break, samen met de kids en vrouw 20 km lang een smile (alleen ik en de kids) op mijn gezicht gehad! Ik heb er geen idee van hoeveel auto's me voorbijgestoken hebben, maar dat kon me niet schelen, echt de max om eens gedaan te hebben. De Passat had toen al 292 000km, maar die 20 km waren echt wel de leukste. En het beste van al, de kids vonden het ook de max!
Wat je daar allemaal ziet qua auto's is ongelooflijk. Van dikke Porsches, Mercs, M3, Wiesmann, veel Engelsen met auto's op trailers, Clio Williams met rolkooien, oude Civic's, echt een allegaartje...
De Ring ging ook maar open om 17u15 en hup iedereen liep naar zijn auto, precies vliegen op een stront
I've been to petrolheaven and back!
Comment
-
Ik ging er normaal 2j geleden met de trabant opgaan als verrassing van mijn vriendin maar hij ging net niet op de aanhanger. Zou dit nog steeds is willen doen, wil sneller doen dan het "traagheids" record van 16:01 van een P60 wat mij eigelijk al een redelijk uitdaging lijkt.
Ooit doe ik het, zeker en vast.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thiva Bekijk BerichtenIk vroeg me eerder af waarom de ring zo laat opent.
Wordt er daarvoor bijvoorbeeld getest door constructeurs of iets dergelijks?
Je kan altijd rond de Ring wat wandelen, er zal zeker wat te zien zijn en zoals McLarenboy zegt zijn de wegen rondom echt top.
Comment
Comment