Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Intressant artikel wel.

Wel straf dat een "gewone jongen" met een leon ST maar 4 seconden trager is dan een fabrieksrijder op een leeg circuit met een speciaal model van een speciaal model van een gti.

Wow, my mind boggles. The world’s largest automobile manufacturer hires the world’s biggest (and sometimes most expensive) racing track and attempts a lap record. And then they record i…
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Wel straf dat een "gewone jongen" met een leon ST maar 4 seconden trager is dan een fabrieksrijder op een leeg circuit met een speciaal model van een speciaal model van een gti.
      De tijd van de golf is wel over een volledige ronde. De tijd van Dale is van een BTG rondje, niet een volledig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy2125 Bekijk Berichten
        De tijd van de golf is wel over een volledige ronde. De tijd van Dale is van een BTG rondje, niet een volledig.
        De volledige ronde is wel zonder ander verkeer en een BTG rondje is tijdens een TF, als ik ook is een ronde kan rijden zonder ander verkeer dan pitst ge er toch ook snel een 40 seconden af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
          De volledige ronde is wel zonder ander verkeer en een BTG rondje is tijdens een TF, als ik ook is een ronde kan rijden zonder ander verkeer dan pitst ge er toch ook snel een 40 seconden af.
          Tijdens de green hell driving days dan ofwa?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten
            Tijdens de green hell driving days dan ofwa?
            Kzal het vrijdag is testen

Comment

• Zitten toch heel wat helden tussen...

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Nieuw systeem op de parking werkt blijkbaar perfect. Vrijdag stonden ze in file op het circuit vanaf de Gantry

Comment

• inderdaad. Voor op te rijden gaat alles perfect. Maar ik wacht liever iets langer om er op te rijden, dan dat je daar met kokende remmen staat te wachten om het circuit af te rijden.

Ach ja, gewoon nog een rondje rijden dan
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Gewoon een jaarkaart kopen,ik ga er altijd in de helft af en op , nooit miserie daar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                      Gewoon een jaarkaart kopen,ik ga er altijd in de helft af en op , nooit miserie daar...
                      Hoe werkt dat daar eigenlijk, als je daar opgaat is u ronde toch onderbroken aan de officiële ingang?

Comment

Gewoon een jaarkaart kopen,ik ga er altijd in de helft af en op , nooit miserie daar...
                        Veel geld, maar ik ben totaal verliefd gewordeb op de ring. Auto voelde daar nu ook super aan... Ik zou het nog overwegen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                          Hoe werkt dat daar eigenlijk, als je daar opgaat is u ronde toch onderbroken aan de officiële ingang?
                          Ja maar ik doe 4 rondes achter elkaar , ik ga er elke ronde ni af int midden hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                            Veel geld, maar ik ben totaal verliefd gewordeb op de ring. Auto voelde daar nu ook super aan... Ik zou het nog overwegen
                            Eenmaal je de ring gewoon bent word elk ander circuit oersaai,dus ik doe alleen nog ring en niks anders meer...

Comment

Breitscheid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                Breitscheid.
                                Idd das halverwege :-)

Comment

• Ik ben van vorige week donderdag tem zondag geweest, en viel toch op hoe vaak de ring werd afgesloten omdat er iets was gebeurd
                                  BMW E61 525d LCI '09
                                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                    Ik ben van vorige week donderdag tem zondag geweest, en viel toch op hoe vaak de ring werd afgesloten omdat er iets was gebeurd
                                    Ik ben vorige vrijdag geweest en de baan was toen van de ochtend tot zeker 14u open geweest. Is al heel lang geleden dat ik het zo lang open gezien heb

Comment

• Ik Ben de vrijdag ook daar geweest en volgens mij is ze smiddags niet of toch niet lang dicht geweest?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
                                      Mazda MX-5 NA
                                      Saab 9-3 TTID Aero

Comment

• Vrijdag was ne topdag, ik ben er geweest van 11 tot 16u en geen enkele sluiting gehad...

Comment

• Ik was er donderdag. Heel veel sluitingen. Aanschuiven voor GP- strecke heel druk.
                                          Denk 4 rondjes kunnen rijden en 1 sessie GP.
                                          Dag nadien om 9u aan de slagboom... Heerlijkste rondjes ooit gereden! Zo vroeg zijn de echte liefhebbers on track. Iedereen mooi aan de kant, geen ongevallen... Heerlijk.
                                          Ik ga dat meer doen, een weekendje boeken ipv 1 dag.

Comment

Working...
                                          X