Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vroeger op de rally stonden de mensen gewoon op't straat ,was toch nog een pak gevaarlijker denk ik , ik zou er gewoon ni op reageren maar ik maak me dan ook ni zo rap druk ...
inderdaad, u kennende gij zou gewoon wuiven en nogeens vriendelijk claxoneren
beste stuurlui staan altijd aan wal he, ik weet ook iet welk "gebaar" ik op die moment zou doen en of dat het juiste gebaar is.
Als je full pull op circuit aan het geven bent en je plots verschiet, doe je maar snel iets wat in je op komt he...
Ipv dat die gasten commentaar krijgen van het filmpje, krijgt de bestuurder commentaar omdat hij een "verkeerd" gebaar doet
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Vroeger op de rally stonden de mensen gewoon op't straat ,was toch nog een pak gevaarlijker denk ik , ik zou er gewoon ni op reageren maar ik maak me dan ook ni zo rap druk ...
Ja daar zijn toen dan ook doden gevallen.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
is idd niet altijd zo simpel om direct dé beste beslissing te maken, heb zo ook eens iets meegemaakt ginder
Ik heb dit wel direct gemeld aan de marshalls bij het afrijden, maar achteraf gezien dacht ik toch dat het slimmer was me aan de kant te zetten, en opkomend verkeer (al was het niet veel, 't was 8u) te waarschuwen, en eventueel dat beest eraf te krijgen. Maar 't heeft z'n eigen opgelost zoals ge kunt zien
is idd niet altijd zo simpel om direct dé beste beslissing te maken, heb zo ook eens iets meegemaakt ginder
Ik heb dit wel direct gemeld aan de marshalls bij het afrijden, maar achteraf gezien dacht ik toch dat het slimmer was me aan de kant te zetten, en opkomend verkeer (al was het niet veel, 't was 8u) te waarschuwen, en eventueel dat beest eraf te krijgen. Maar 't heeft z'n eigen opgelost zoals ge kunt zien
Hehe, blij voor dat hondje. Maar ik denk dat die mensen hun probleem nog veel sneller hebben opgelost dan diene hond. Ze hadden door de sluiting gewoon geen besef dat er naast de Formule1 qualifs nog een trackday op de NS bezig was..
Vandaag geweest om m'n verjaardag wa leuk af te sluiten en jah, toch serieus verrast! Heb nen 10:08 gedaan met de skoda octavia 1.6 tdi break met 105pk.
Comment