Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenKleine compilatie van de tricky en leuke momentjes.
Niet simpel, maar veel fun!
Ik ben geen held verwacht dus geen ultieme drifts
http://www.youtube.com/watch?v=uk861Nkia6YToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenGe lokt t ook wel uit he , wat voor banden heb je?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenKleine compilatie van de tricky en leuke momentjes.
Niet simpel, maar veel fun!
Ik ben geen held verwacht dus geen ultieme drifts
http://www.youtube.com/watch?v=uk861Nkia6Y
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenJa makker dat zie ik mij nog niet snel nadoen! Ik moet mijn 1tje dringend uittesten op een drift parcours ze is nogal snappy.
Zeker bij hevige regen op de ring.
Ik moest het gewoon eens gedaan hebben. Met de 1, dtc uit en gaan.
Maar het bleef nog beschaafd. Wel verraderlijk met zijn korte wielbasis en geen sper en dan zo een circuit...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichtenik ga de 4de ook eens,ga nog eens met een swiftje rondkarren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk BerichtenZal waarschijnlijk het hele weekend zijn. vrijdagavond vertrekken en zondag weer naar huis. Wie zich geroepen voelt mag mee. Is wel met de tent te doen. Is nie omdat ik ne bmw heb dat ik daarvoor ook geld heb vo van die fancy dingen zoals een hotel of BenB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk BerichtenZal waarschijnlijk het hele weekend zijn. vrijdagavond vertrekken en zondag weer naar huis. Wie zich geroepen voelt mag mee. Is wel met de tent te doen. Is nie omdat ik ne bmw heb dat ik daarvoor ook geld heb vo van die fancy dingen zoals een hotel of BenB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenWij zitten er zaterdag en zondag ook met 4 man van autoforum. We slapen normaal op de parking van brunchen met de tent
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenLaat me weten waar ge zit, ik kom zaterdag avond langs met een bakske dan
Comment
Comment