Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
    Ik kom zowieso zondag 4 augustus
    Ik kom ook de 4de. Ga er van openingstijd zijn dan kan ik eerst nog om mijn gemak wa rijden.

Comment

• Ik ben er waarschijnlijk al vanaf zaterdag avond ergens... en vanaf opening te vinden in den devil's diner met ne grote emmer koffie

Comment

• Kleine compilatie van de tricky en leuke momentjes.
        Niet simpel, maar veel fun!
        Ik ben geen held verwacht dus geen ultieme drifts
        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Kleine compilatie van de tricky en leuke momentjes.
          http://www.youtube.com/watch?v=uk861Nkia6Y
          Ge lokt t ook wel uit he , wat voor banden heb je?
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
            Ge lokt t ook wel uit he , wat voor banden heb je?
            Standaard runflatjes van Dunlop denk ik. Kar is volledig stock.

Comment

• regen.. ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                Kleine compilatie van de tricky en leuke momentjes.
                http://www.youtube.com/watch?v=uk861Nkia6Y
                Ja makker dat zie ik mij nog niet snel nadoen! Ik moet mijn 1tje dringend uittesten op een drift parcours ze is nogal snappy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                  Ja makker dat zie ik mij nog niet snel nadoen! Ik moet mijn 1tje dringend uittesten op een drift parcours ze is nogal snappy.
                  Kan ik geloven dat uw nieuwe kar een bruut ding is om te temmen.
                  Zeker bij hevige regen op de ring.
                  Ik moest het gewoon eens gedaan hebben. Met de 1, dtc uit en gaan.
                  Maar het bleef nog beschaafd. Wel verraderlijk met zijn korte wielbasis en geen sper en dan zo een circuit...

Comment

• zou ook de 4de eens gaan. Je moet ma uitkijken na een rooie E36 coupe die er uit ziet alsof hij in jaren nie meer is gewassen.

Comment

• ik ga de 4de ook eens,ga nog eens met een swiftje rondkarren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichten
                        ik ga de 4de ook eens,ga nog eens met een swiftje rondkarren
                        Och kijk wie er hier zijnen eerste post zet zeg! Welkom!

Comment

• Zal waarschijnlijk het hele weekend zijn. vrijdagavond vertrekken en zondag weer naar huis. Wie zich geroepen voelt mag mee. Is wel met de tent te doen. Is nie omdat ik ne bmw heb dat ik daarvoor ook geld heb vo van die fancy dingen zoals een hotel of BenB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
                            Zal waarschijnlijk het hele weekend zijn. vrijdagavond vertrekken en zondag weer naar huis. Wie zich geroepen voelt mag mee. Is wel met de tent te doen. Is nie omdat ik ne bmw heb dat ik daarvoor ook geld heb vo van die fancy dingen zoals een hotel of BenB
                            Laat me weten waar ge zit, ik kom zaterdag avond langs met een bakske dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
                              Zal waarschijnlijk het hele weekend zijn. vrijdagavond vertrekken en zondag weer naar huis. Wie zich geroepen voelt mag mee. Is wel met de tent te doen. Is nie omdat ik ne bmw heb dat ik daarvoor ook geld heb vo van die fancy dingen zoals een hotel of BenB
                              Wij zitten er zaterdag en zondag ook met 4 man van autoforum. We slapen normaal op de parking van brunchen met de tent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                                Wij zitten er zaterdag en zondag ook met 4 man van autoforum. We slapen normaal op de parking van brunchen met de tent
                                Zal waarschijnlijk ook daar worden. We gaan een AF fuifke kunnen geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                                  Laat me weten waar ge zit, ik kom zaterdag avond langs met een bakske dan
                                  altijd welkom

Comment

• Blijft er iemand slapen van zondag op maandag?

Comment

• Amai zoveel Belgen van het weekend...............wel nuchter achter het stuur op de Ring hé of beter uitslapen want dan heb ik 's morgens wat ruimte op de baan.

Comment

• Ik ben er vanaf dat het open is dus van mij zal je al last hebbe op de baan

Comment

• Als er nog mensen mee willen vrijdag vertrekken we om 17.30 aan de kinepolis in brugge en om 18u stoppen we aan het tankstation in wetteren.

Comment

Working...
                                          X