Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Benjie Bekijk Berichten
    Ik ben er vanaf dat het open is dus van mij zal je al last hebbe op de baan
    Oei!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
      Oei!
      Ik zal goed recht aan houden

Comment

• Ik had voor het weekend van 17/18 augustus eigenlijk een dag gepland om naar de Ring te gaan. Maar nu zie ik dat er dan ook DTM is. Heb je daar effectief veel last van op de NS? Het zal in ieder geval wel wat drukker zijn, verstopte toegangswegen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
          Ik had voor het weekend van 17/18 augustus eigenlijk een dag gepland om naar de Ring te gaan. Maar nu zie ik dat er dan ook DTM is. Heb je daar effectief veel last van op de NS? Het zal in ieder geval wel wat drukker zijn, verstopte toegangswegen?
          Het zal zowiso drukker zijn, de GP Strecke parking etc zullen vol staan, maar de NS zelf zal niet drukker zijn dan anders (lees: nog steeds redelijk druk als het goed weer is).

Comment

• Vorig jaar was er geen kat op de NS met de DTM en toen was het heel goed weer. Zelfde verhaal tijdens de F1 dit jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Benjie Bekijk Berichten
              Ik zal goed recht aan houden
              Zo snel ben ik niet hoor, de meeste Belgen op de Ring rijden me voorbij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk Berichten
                Het zal zowiso drukker zijn, de GP Strecke parking etc zullen vol staan, maar de NS zelf zal niet drukker zijn dan anders (lees: nog steeds redelijk druk als het goed weer is).
                Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk Berichten
                Vorig jaar was er geen kat op de NS met de DTM en toen was het heel goed weer. Zelfde verhaal tijdens de F1 dit jaar.
                Ok bedankt. Het wordt zaterdag de 17e trouwens dat ik ga.

Comment

Zo snel ben ik niet hoor, de meeste Belgen op de Ring rijden me voorbij.
                  Je bent niet de enigste die voorbij gestoken word, Bij mij is het de eerste keer dat ik in een weekend ga. Ben benieuwd van de drukte.

Comment

• Ik verwacht dat het druk en hectisch wordt dit weekend. Hopelijk meer kijkers dan rijders.
                    Vanwege de vakanties zullen er veel echte toeristen aanwezig zijn rond en op de Ring denk ik. Denk dat er wel veel bijzondere auto's te zien zullen zijn.
                    Hopelijk niet te veel ongelukken en lange sluitingen. Als het te heet wordt voor de auto(motor, banden e.d.) en mezelf dan ga ik lekker op een terrasje in de schaduw kijken wat er voorbij komt rijden.
                    Doel is gewoon een gezellig weekend met vrienden en ieder rondje (mee)rijden is meegenomen.

Comment

• Het gaat enorm druk zijn, komende zondag...

Rent4Ring is totaal rented out.. zowel in de voor als namiddag
                      RentRaceCar is totaal rented out
                      EN bij RSR enkel nog de ferrari's en de Mclaren beschikbaar voor 4 of 6 laps...

T'is nie dikwijls dat alle verhuur bedrijven totaal uitverhuurd zijn!

Comment

• Zo dat is de moeite! Ik vermoed dat er ook veel verschillende rijders qua baankennis zullen rijden, is altijd zo natuurlijk maar misschien nu nog iets extremer.
                        Is geen weekend voor recordtijdrijders maar dat interesseert mij toch niet.
                        Gewoon rondje doen en genieten! Is het te hectisch dan houd ik het voor gezien voor een moment.

Comment

Ik verwacht dat het druk en hectisch wordt dit weekend. Hopelijk meer kijkers dan rijders.
                          Vanwege de vakanties zullen er veel echte toeristen aanwezig zijn rond en op de Ring denk ik. Denk dat er wel veel bijzondere auto's te zien zullen zijn.
                          Hopelijk niet te veel ongelukken en lange sluitingen. Als het te heet wordt voor de auto(motor, banden e.d.) en mezelf dan ga ik lekker op een terrasje in de schaduw kijken wat er voorbij komt rijden.
                          Doel is gewoon een gezellig weekend met vrienden en ieder rondje (mee)rijden is meegenomen.
                          Zaterdagavond altijd welkom op brunchen voor een pintje.Maar gelieve jullie Nederlands kattepis thius te houden aub.

Comment

• Heb je omer? Dan kom ik zeker eens langs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichten
                              Zaterdagavond altijd welkom op brunchen voor een pintje.Maar gelieve jullie Nederlands kattepis thius te houden aub.
                              Ik meen te weten dat niekcarfreak beter spul gewoon is ;-) Lees: Belgisch bier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                                Het gaat enorm druk zijn, komende zondag...

Rent4Ring is totaal rented out.. zowel in de voor als namiddag
                                RentRaceCar is totaal rented out
                                EN bij RSR enkel nog de ferrari's en de Mclaren beschikbaar voor 4 of 6 laps...

T'is nie dikwijls dat alle verhuur bedrijven totaal uitverhuurd zijn!
                                Ik voorspel dikke baansluitingen

Comment

• 't was leuk, tot 11u, wtf zeg
                                  alleen bij carfreitag ooit mee geklooi gezien op de ring
                                  peugeot 3008 die in 't midden wil rijden e.d.

Comment

• vandaag was inderdaad te druk(daarom al thuis), maar nie te min heb ik mij vant weekend reuze geamuseerd.

Comment

• Twas er idd over qua stil liggen enzo, maar never the less heb ik veeeeeel foto materiaal

Previews:

http://flic.kr/p/fnRmhr

http://flic.kr/p/fo6mAw

edit: ééntje toegevoegd, en de porsche op de eerste foto es hersaved want photoshop had em op low quality gezet (nu gefixt)..
                                      Last edited by ; 05/08/2013, 17:38.

Comment

• Hier een filmpke van een halve toer en ne volle toer achter de Nurburgray zijne maat Kris C , ongeveer zijn 15de toer op de ring en de 1ste keer met de BMW 1.25, moest rijden als ne halve gare om te kunnen volgen

Filmpke waar ik filmwagen ben om Nurburgray zijne maat zijn driverstalenten vast te leggen:-)

Comment

• Ben onverwacht ook eens geweest, stonden ook ff aan de Brunnchen. Waren er maar na 3u... Er was wel veel volk idd op een gegeven moment reden ze wel met 10 bij elkaar. Alleen een beetje jammer dat bv. een berlingo en dergelijke veel ophouden.

Syco gezien bij terugkeren richting Aachen. Reed goed door ja.

Ik zou graag eens meerijden Dixie maar die kleine parking waar is dat, aan die achtbaan ergens? Ik ga af en toe naar de dezelfde plaats gaan kijken maar voor de rest ken ik het daar niet zo goed.

Last edited by ; 05/08/2013, 01:40.

Comment

Working...
                                          X