Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik had voor het weekend van 17/18 augustus eigenlijk een dag gepland om naar de Ring te gaan. Maar nu zie ik dat er dan ook DTM is. Heb je daar effectief veel last van op de NS? Het zal in ieder geval wel wat drukker zijn, verstopte toegangswegen?
Ik had voor het weekend van 17/18 augustus eigenlijk een dag gepland om naar de Ring te gaan. Maar nu zie ik dat er dan ook DTM is. Heb je daar effectief veel last van op de NS? Het zal in ieder geval wel wat drukker zijn, verstopte toegangswegen?
Het zal zowiso drukker zijn, de GP Strecke parking etc zullen vol staan, maar de NS zelf zal niet drukker zijn dan anders (lees: nog steeds redelijk druk als het goed weer is).
Het zal zowiso drukker zijn, de GP Strecke parking etc zullen vol staan, maar de NS zelf zal niet drukker zijn dan anders (lees: nog steeds redelijk druk als het goed weer is).
Ik verwacht dat het druk en hectisch wordt dit weekend. Hopelijk meer kijkers dan rijders.
Vanwege de vakanties zullen er veel echte toeristen aanwezig zijn rond en op de Ring denk ik. Denk dat er wel veel bijzondere auto's te zien zullen zijn.
Hopelijk niet te veel ongelukken en lange sluitingen. Als het te heet wordt voor de auto(motor, banden e.d.) en mezelf dan ga ik lekker op een terrasje in de schaduw kijken wat er voorbij komt rijden.
Doel is gewoon een gezellig weekend met vrienden en ieder rondje (mee)rijden is meegenomen.
Rent4Ring is totaal rented out.. zowel in de voor als namiddag
RentRaceCar is totaal rented out
EN bij RSR enkel nog de ferrari's en de Mclaren beschikbaar voor 4 of 6 laps...
T'is nie dikwijls dat alle verhuur bedrijven totaal uitverhuurd zijn!
Zo dat is de moeite! Ik vermoed dat er ook veel verschillende rijders qua baankennis zullen rijden, is altijd zo natuurlijk maar misschien nu nog iets extremer.
Is geen weekend voor recordtijdrijders maar dat interesseert mij toch niet.
Gewoon rondje doen en genieten! Is het te hectisch dan houd ik het voor gezien voor een moment.
Ik verwacht dat het druk en hectisch wordt dit weekend. Hopelijk meer kijkers dan rijders.
Vanwege de vakanties zullen er veel echte toeristen aanwezig zijn rond en op de Ring denk ik. Denk dat er wel veel bijzondere auto's te zien zullen zijn.
Hopelijk niet te veel ongelukken en lange sluitingen. Als het te heet wordt voor de auto(motor, banden e.d.) en mezelf dan ga ik lekker op een terrasje in de schaduw kijken wat er voorbij komt rijden.
Doel is gewoon een gezellig weekend met vrienden en ieder rondje (mee)rijden is meegenomen.
Zaterdagavond altijd welkom op brunchen voor een pintje.Maar gelieve jullie Nederlands kattepis thius te houden aub.
Rent4Ring is totaal rented out.. zowel in de voor als namiddag
RentRaceCar is totaal rented out
EN bij RSR enkel nog de ferrari's en de Mclaren beschikbaar voor 4 of 6 laps...
T'is nie dikwijls dat alle verhuur bedrijven totaal uitverhuurd zijn!
Hier een filmpke van een halve toer en ne volle toer achter de Nurburgray zijne maat Kris C , ongeveer zijn 15de toer op de ring en de 1ste keer met de BMW 1.25, moest rijden als ne halve gare om te kunnen volgen
Ben onverwacht ook eens geweest, stonden ook ff aan de Brunnchen. Waren er maar na 3u... Er was wel veel volk idd op een gegeven moment reden ze wel met 10 bij elkaar. Alleen een beetje jammer dat bv. een berlingo en dergelijke veel ophouden.
Syco gezien bij terugkeren richting Aachen. Reed goed door ja.
Ik zou graag eens meerijden Dixie maar die kleine parking waar is dat, aan die achtbaan ergens? Ik ga af en toe naar de dezelfde plaats gaan kijken maar voor de rest ken ik het daar niet zo goed.
Comment