Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• W202 break in lichterlaaie bij binnenrijden Duitsland.

Comment

• Goed gereden voor 15 toeren, mag je nu terug filmen of is het nog altijd undercover?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
        Goed gereden voor 15 toeren, mag je nu terug filmen of is het nog altijd undercover?
        Naart schijnt is filmen terug toegelaten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
          Ben onverwacht ook eens geweest, stonden ook ff aan de Brunnchen. Waren er maar na 3u... Er was wel veel volk idd op een gegeven moment reden ze wel met 10 bij elkaar. Alleen een beetje jammer dat bv. een berlingo en dergelijke veel ophouden.

Syco gezien bij terugkeren richting Aachen. Reed goed door ja.

Ik zou graag eens meerijden Dixie maar die kleine parking waar is dat, aan die achtbaan ergens? Ik ga af en toe naar de dezelfde plaats gaan kijken maar voor de rest ken ik het daar niet zo goed.

Met de kleine parking bedoel ik de plaats aan de start waar je de rondekaartjes moet kopen...

Comment

• dit is eens een onboard van die bmw,nice car http://www.youtube.com/watch?v=c4NwV...ature=youtu.be en thx aan dixie voor het filmen was trouwens me 20ste ronde 18ronden met de swift me 2de ronde met de bmw dat dixie filmde en de onboard is me 5de ronde met de bmw
            Last edited by ; 05/08/2013, 23:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichten
              dit is eens een onboard van die bmw,nice car http://www.youtube.com/watch?v=c4NwV...ature=youtu.be en thx aan dixie voor het filmen was trouwens me 20ste ronde 18ronden met de swift me 2de ronde met de bmw dat dixie filmde en de onboard is me 5de ronde met de bmw
              Al ne zeer sterke tijd met zoveel verkeer,als ge nog een toerke of 20 gedaan hebt op de ring ga ik u zeker ni meer kunnen volgen da zie ik nu al.....

Comment

• 20 rondjes gereden en t'is al den beruchtste rent4ringer hahaha

Comment

• Was dat met een rental? Stock? Want dat is een heel scherpe tijd, deed ik met de Cayman. Proficiat!

Comment

• Bmw 125i 230pk kw clubsport ophanging, kooike en semi slicks... ohja en M-performance remmen.

Comment

• Spot van het weekend voor mij:

Wiesmann

En weet er iemand of dit een echte 599 GTO is ?:
                      http://www.flickr.com/photos/98280146@N02/9448465410/
                      Last edited by ; 06/08/2013, 02:56.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                        Bmw 125i 230pk kw clubsport ophanging, kooike en semi slicks... ohja en M-performance remmen.
                        Leek me verdacht snel voor een stock exemplaar, never the less heel goed gereden hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk Berichten
                          Spot van het weekend voor mij:

Wiesmann

En weet er iemand of dit een echte 599 GTO is ?:
                          http://www.flickr.com/photos/98280146@N02/9448465410/
                          gene van de mijne?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                            Bmw 125i 230pk kw clubsport ophanging, kooike en semi slicks... ohja en M-performance remmen.
                            Putain
                            Lotus, megane rs, m3, m5, en zelfs porsche (gt3?) moesten eraan geloven...
                            knap gereden...
                            gij had toch semislicks steken of zo...?
                            en hebt ge x-drive?

ps: piepen die performance remmen altijd zo hard?

Comment

• ja,er zitten endlos blokken in daarmee dat ze wat piepen xd,jep er zaten dunlop semi slicks onder en geen x drive gewoon achterwielaangedreven.porsche was een gt3rs e echte.normaal ga ik de 18de terug naar ginder.

Comment

dit is eens een onboard van die bmw,nice car http://www.youtube.com/watch?v=c4NwV...ature=youtu.be en thx aan dixie voor het filmen was trouwens me 20ste ronde 18ronden met de swift me 2de ronde met de bmw dat dixie filmde en de onboard is me 5de ronde met de bmw
                                Amai gij weet wel hoe 't em te zetten en te smijten ... precies ne rally piloot en weten dat Dixie al bij de snelsten is...

Comment

ja,er zitten endlos blokken in daarmee dat ze wat piepen xd,jep er zaten dunlop semi slicks onder en geen x drive gewoon achterwielaangedreven.porsche was een gt3rs e echte.normaal ga ik de 18de terug naar ginder.
                                  Hela Kris , endlos blokken bestaan ni zenne het zijn Endless blokken,de beste en ook de duurste die er zijn,voorste setje voor een Megane RS kosten al over de 700 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                    Hela Kris , endlos blokken bestaan ni zenne het zijn Endless blokken,de beste en ook de duurste die er zijn,voorste setje voor een Megane RS kosten al over de 700 euro
                                    jawadde das wel duur maar.......ze zijn wel goe.
                                    @chemist ja kheb al wel eens e rallytje gereden xd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                      700 euro mijn ferrodo ds2500 kosten al 200 euro en vond t er al dik over.
                                      Wel merkbaar verschil (geen fading meer)
                                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                        700 euro mijn ferrodo ds2500 kosten al 200 euro en vond t er al dik over.
                                        Wel merkbaar verschil (geen fading meer)
                                        Ja Endless is zeer duur,ook de remolie zou de beste zijn,word naart schijnt ook gebruikt in de formule 1 (endless RF650).

Comment

• Zaterdag komt er onder de M ne nieuwe ijzerwinkel, 6 en 4 pots AP's met DS1.11 blokken, stoppen deed die vrij goed, hopelijk vanaf dan zonder trillen

Binnen 2 weken eens BTG timen, de vraag is of het nog op PS2 of PSS bandjes zal zijn. Semi's vind ik wat gevaarlijk voor nen daily.

Comment

Working...
                                          X