Oorspronkelijk geplaatst door jayv
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenDen Dixie kennen we al. Vorig jaar was ik er ook bijna elke zondag (~ 100 laps), dit jaar ben ik nog maar 3x kunnen gaan (~20 laps) door het aanhoudende winterweer en de verkoop van de P en zoektocht naar de M.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenAlchans dat dieje camerawagen-chauffeur ook zowa ne rappe is!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichtenals ik zie hoe zo e 125i rij moet zo een m1 bangelijk rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenNe M1 met een goede piloot is een monster op't circuit....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenHeb toch een beetje zweet moeten laten om diene wildebras te kunnen volgen zenne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichtenals ik zie hoe zo e 125i rij moet zo een m1 bangelijk rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichtenwildebras?? rustige chauffeur zal je bedoelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenNe M1 met een goede piloot is een monster op't circuit....
Dit weekend op Ecuyers ga ik hem eindelijk eens bij zijn nekvel durven grijpen en hopelijk geeft dit mij het vertrouwen om dit nadien ook op de NS te doen, ik heb eerlijk gezegd nog wat schrik van het zwarte monstertje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenDe 1M is vooral explosiever en daarom ook wel heel tricky om op de limiet te rijden, een stock 125i vs hetgeen waar jij mee reed is ook wel een serieus verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichtenja zo een serie is in de basis al een heel goede wagen mits een paar aanpassingen is die echt snel.@ ray ik slaap toch altijd xd ps zo e m1 vind ik echt e mooie wagen.
wel grappig zicht in zo'n nieuwe 125i al rolkooi erin
Comment
Comment