Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
    Zaterdag komt er onder de M ne nieuwe ijzerwinkel, 6 en 4 pots AP's met DS1.11 blokken, stoppen deed die vrij goed, hopelijk vanaf dan zonder trillen

Binnen 2 weken eens BTG timen, de vraag is of het nog op PS2 of PSS bandjes zal zijn. Semi's vind ik wat gevaarlijk voor nen daily.
    is het ook de 18de dat je gaat?
    Last edited by ; 07/08/2013, 14:36.

Comment

• Waarschijnlijk wel.

Comment

• dat gaat leuk worden daar dan,we gaan weer met e grote groep belgen daar zijn dan want dixie,nurburray,ikke en nog enkelen gaan daar ook zijn.

Comment

• Ik ben er altijd.. dixie meestal ook.. en ik denk de Kris vanaf nu ook sinds dat hij zijn grote liefde daar gevonden heeft
          binnenkort vervloeken ze die gekke belgen daar nog

Comment

• Den Dixie kennen we al. Vorig jaar was ik er ook bijna elke zondag (~ 100 laps), dit jaar ben ik nog maar 3x kunnen gaan (~20 laps) door het aanhoudende winterweer en de verkoop van de P en zoektocht naar de M.

Comment

• @ kris : welk model 125i ? al de nieuwe of nog vorig model.. da schuift serieus ! nog foto's van ?

Comment

• 1004639_10151846620287033_1522557059_n.jpg

@dutry.. dit is m...

Comment

• Met de kamerawagen erachter se

Comment

• Alchans dat dieje camerawagen-chauffeur ook zowa ne rappe is!

Comment

Den Dixie kennen we al. Vorig jaar was ik er ook bijna elke zondag (~ 100 laps), dit jaar ben ik nog maar 3x kunnen gaan (~20 laps) door het aanhoudende winterweer en de verkoop van de P en zoektocht naar de M.
                      als ik zie hoe zo e 125i rij moet zo een m1 bangelijk rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                        Alchans dat dieje camerawagen-chauffeur ook zowa ne rappe is!
                        Heb toch een beetje zweet moeten laten om diene wildebras te kunnen volgen zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichten
                          Ne M1 met een goede piloot is een monster op't circuit....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                            ik denk zelfs dat een m1 op circuit sneller is dan een m3 want weinig m3 halen hun beloofde pk,s

Comment

Heb toch een beetje zweet moeten laten om diene wildebras te kunnen volgen zenne
                              wildebras?? rustige chauffeur zal je bedoelen

Comment

De 1M is vooral explosiever en daarom ook wel heel tricky om op de limiet te rijden, een stock 125i vs hetgeen waar jij mee reed is ook wel een serieus verschil.

Comment

wildebras?? rustige chauffeur zal je bedoelen
                                  Rustige chauffeur... als ge slaapt zeker

Comment

En daar schort het... ik ben verwend door de zeer vergeeflijke Cayman, dat is gewoon mikken en plankgas geven. Doe dit bij de 1M iets te wild en je steekt in den decor. Vorig weekend ben ik een car-control stage gaan doen in Vise, en dat bevestigde nog maar eens hoe snel die kan bijten met z'n vierkante setup.
                                    Dit weekend op Ecuyers ga ik hem eindelijk eens bij zijn nekvel durven grijpen en hopelijk geeft dit mij het vertrouwen om dit nadien ook op de NS te doen, ik heb eerlijk gezegd nog wat schrik van het zwarte monstertje

Comment

De 1M is vooral explosiever en daarom ook wel heel tricky om op de limiet te rijden, een stock 125i vs hetgeen waar jij mee reed is ook wel een serieus verschil.
                                      ja zo een serie is in de basis al een heel goede wagen mits een paar aanpassingen is die echt snel.@ ray ik slaap toch altijd xd ps zo e m1 vind ik echt e mooie wagen.

Comment

• Als het meezit reserveer ik mij 1dezer dage een stage 2 swiftje ik ben gebeten door het virus

Comment

ja zo een serie is in de basis al een heel goede wagen mits een paar aanpassingen is die echt snel.@ ray ik slaap toch altijd xd ps zo e m1 vind ik echt e mooie wagen.
                                          zijn die nieuwe einser zo goed van chassis ?

wel grappig zicht in zo'n nieuwe 125i al rolkooi erin

Comment

Working...
                                          X