Oorspronkelijk geplaatst door nickotje
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenOf zo traag alhoewel mijn remmen vastplakten toen ik gedaan had..
Ze hebben wel een andere groene Corsa OPC getrokken. Afwachten op de foto's van de fotograaf van dienst zeker.Last edited by Speedhunter; 12/08/2013, 20:50.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Ik heb van mid juli een andere groene OPC Nurburg edition .. mss kunnen we de nummerplaat fotoshoppen? :p
www.mathiasdecru.be/opc.jpg
Edit: mocht je werkelijk fotos willen, best contact opnemen met de fotografen die ter plaatse zijn.
Ze zullen dit, indien je geluk hebt, gratis doen. De meeste vragen natuurlijk een kleine bijdrage (lenzen aan > 1000 euro het stuk moeten ook vergoed worden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk BerichtenIk heb van mid juli een andere groene OPC Nurburg edition .. mss kunnen we de nummerplaat fotoshoppen? :p
www.mathiasdecru.be/opc.jpg
Edit: mocht je werkelijk fotos willen, best contact opnemen met de fotografen die ter plaatse zijn.
Ze zullen dit, indien je geluk hebt, gratis doen. De meeste vragen natuurlijk een kleine bijdrage (lenzen aan > 1000 euro het stuk moeten ook vergoed worden).
Mja had toch verwacht dat ik op tenminste 1 mss op de achtergrond zichtbaar zou zijn, maar blijkt op geen enkele foto.. precies of de batterijen van alle camera's waren leeg toen ik passeerde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenHet hangt er ook vanaf hoeveel rondjes je gedaan hebt, iemand die 2 rondjes doet zal minder vaak gefotografeerd zijn dan iemand die er 5 doet bvb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenHeb er ondertussen al een stuk of 6 hoor
Edit: Of bedoel je rondjes? In dat geval zullen er wel te vinden zijn.Last edited by Speedhunter; 13/08/2013, 00:22.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenHeb er ondertussen al een stuk of 6 hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtenmaar dat was niet allemaal zondag he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichtenvlot rondje volgens mij want m'n remmen plakten aaneen toen ik van 't circuit ging.
Comment
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
Toch vlot hoor, tenzij je kamikaze zou gaan rijden denk ik niet dat er veel meer in zit (verkeer en de auto zijn hier limiterende factoren) en het blijft nog altijd een touristenfahrt eh, geen race.
Comment
-
1080180_10151864651662033_827551415_n.jpg
Nieuwe aanwinst... of ge bent nen echte Nürburgring lover, of ge bent het nie e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenDat komt eerder door het feit dat ge waarschijnlijk opt laatste het kot hebd opengevezen, en dan redelijk goed hebd moeten remmen om van het parcour te gaan, dan dat het door "vlot rijden" komt na 1 rondje
Komt vooral van veel schrikreacties automatisch te remmen bij bv. bovenkomen van een heuvel dat'k niet goed wist of hij naar links of rechts zou gaan. Had ook nog niet meegereden met iemand dus. Zelfs niet met de Playstation :p alle geluk reed dr. gonzo mee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenFoto's bedoel ik hé, qua rondjes nog maar 1 vlot rondje volgens mij want m'n remmen plakten aaneen toen ik van 't circuit ging.
Heb je toevallig na het rondje een tijdje moeten filerijden om binnen te komen en dan meteen geparkeerd en handrem opgetrokken ipv een cooldown lapje door het dorp te doen en in versnelling te zetten zonder handrem?
Comment
Comment