Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik was toevallig met mijn vrouw moeder en 2 kennissen in Cochem en we zijn even langsgereden. We zijn de NS opgereden omstreeks 17u45. Was er met een grijze BMW 5 reeks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
      Ik was toevallig met mijn vrouw moeder en 2 kennissen in Cochem en we zijn even langsgereden. We zijn de NS opgereden omstreeks 17u45. Was er met een grijze BMW 5 reeks.
      Was 18 uur toen wij de ring opreden denk ik ...

Comment

• Iemand tips voor een goede site ivm een hotel dichtbij de Nurburgring?
        Via booking.com vinden we geen meer voor dit weekend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Was 18 uur toen wij de ring opreden denk ik ...
          Dan moet ik er ongeveer afgekomen zijn... 5 Man in een 520D en er zat een reus van 165kg naast me...
          Mijn pinkertje heeft heel de weg aangestaan. Daags nadien opnieuw gaan kijken naar het stuk grond dat te koop staat vlak naast de Formule 1 tribune op een 200 meter van het BMW-testcenter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
            Dan moet ik er ongeveer afgekomen zijn... 5 Man in een 520D en er zat een reus van 165kg naast me...
            Mijn pinkertje heeft heel de weg aangestaan. Daags nadien opnieuw gaan kijken naar het stuk grond dat te koop staat vlak naast de Formule 1 tribune op een 200 meter van het BMW-testcenter.
            Nope niet gezien, maar ik was dan ook geconcentreerd bezig met de kijken naar de baan he

Comment

Donderdag 15/8 geweest en 4 ronde's gereden, nu zaterdag ben ik daar opnieuw;
              Nog forummers aanwezig?
              Er gaat een goede vriendin mee en ik zou graag hebben dat ze eens meegaat met een Nurburgringkenner
              Nu Zaterdag is de ring niet open ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                Nu Zaterdag is de ring niet open ....
                Ge meent dat niet he ????

Gisteren al een hotel geboekt in Adenau

Link?

Comment

• Denk dat dit niet slecht is totaal 13 ronden gereden 4 ronden vorig jaar en 9 ronden dit jaar.
                  Dit is ronde 8 van dit jaar, een van de beter met minder verkeer.

video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michael89 Bekijk Berichten
                    wie is er zondag 18/8 aanwezig?

wij gaan met 2 wagens: BelgianR26 (Megane RS) en Fre23 (Clio RS)
                    ik denk dat ik jullie ingehaald heb op de autosnelweg,ik was die met die zwarte 3 reeks en denk dat ik fre23 ook eens ingehaald heb op de ring maar toen reed ik met de 1 reeks van rent4ring.
                    hierbij ook eens een onboard van e wetronde,de ring in het nat is very funny! https://www.youtube.com/watch?v=NhTAsebeqys

Comment

• wie eens e goede wagen wil huren voor op de ring is dit een aanrader https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichten
                        ik denk dat ik jullie ingehaald heb op de autosnelweg,ik was die met die zwarte 3 reeks en denk dat ik fre23 ook eens ingehaald heb op de ring maar toen reed ik met de 1 reeks van rent4ring.
                        hierbij ook eens een onboard van e wetronde,de ring in het nat is very funny! https://www.youtube.com/watch?v=NhTAsebeqys
                        Ja zou goed kunnen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michael89 Bekijk Berichten
                          wie is er zondag 18/8 aanwezig?

wij gaan met 2 wagens: BelgianR26 (Megane RS) en Fre23 (Clio RS)
                          op 3.03 kan je jullie zien rijden http://www.youtube.com/watch?v=B12hm...ature=youtu.be

Comment

Ja inderdaad zijn wij

Comment

• Ik had eerst gepland voor ook zondag te gaan maar door bepaalde omstandigheden moest ik dit een dagje vervroegen. Nogal een geluk dat ze bij rent4ring nog een swiftje vrij hadden
                              Qua drukte viel het goed mee in de voormiddag en heel de dag goed weer gehad.
                              Hier een filmpje van ikke in zo'n swift stage 1

Woensdagavond zit ik er normaal terug met Maxime van het forum hier met wat we gaan rijden dat is nog niet geweten.

Comment

Met welke wagen heb je ons ingehaald op autostrade? E92?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianR26 Bekijk Berichten
                                  Met welke wagen heb je ons ingehaald op autostrade? E92?
                                  ja klopt een e zwarte92 ,we zaten er met 2 in

Comment

• Zijn er die nu zondag gaan ???

Comment

Zijn er die nu zondag gaan ???
                                      Ikke alst fatsoenlijk weer is......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                        Ikke alst fatsoenlijk weer is......
                                        Aangezien ik vermoed dat je de Nurburgring "redelijk" goed kent :

Zou een vriendin van mij eens kunnen meegaan?
                                        Is voor haar verjaardag, en ze kickt wel op snelheid ( weet voorlopig wel nog van niks )

Comment

Working...
                                        X