Oorspronkelijk geplaatst door toere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenTuurlijk kan dat , geen enkel probleem,alst droog is ben ik er zeker,ik laat op het einde van de week nog wel iets weten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenTuurlijk kan dat , geen enkel probleem,alst droog is ben ik er zeker,ik laat op het einde van de week nog wel iets weten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenSuper, dan stuur ik mijn gsm nummer eens door zodat we elkaar niet mislopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichtenik kom mss ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenIk hoop het ,dan kan ik ook eens met u meerijden.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichtenis goed,dan rij ik ook eens met jou mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenZe voorspellen wel geen goe weer precies.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenKomt goed uit, ik kan weer niet, zit met een band met serieus drukverlies en pas volgende week zaterdag komen er nieuwe bandjes op. Betrouw het niet van daarmee te gaan pushen op de ring.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenMeestal is t gewoon de soupappe die lekt, ofwel corossie tussen velgrand en band, of is t gewoon een gaatje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenMeestal is t gewoon de soupappe die lekt, ofwel corossie tussen velgrand en band, of is t gewoon een gaatje?
Comment
-
En nog iemand van hier naar de Ring geweest gisteren? Zag er kalm uit op de cam.
Ben zelf afgelopen vrijdag thuisgekomen van 2 weekjes Eifel. Heb verschillende auto's met Belgische plakken zien rijden maar niemand daarvan gesproken.
Aanstaand weekend ga ik nog eens naar de Ring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk BerichtenKomt goed uit, ik kan weer niet, zit met een band met serieus drukverlies en pas volgende week zaterdag komen er nieuwe bandjes op. Betrouw het niet van daarmee te gaan pushen op de ring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk BerichtenAls je het gras gaan afrijden bent, dan is de kans groot dat er gewoon wat vuil tussen band en velg geraakt is waardoor er lucht ontsnapt. (spreekt een ervaringsdeskundige )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk BerichtenEn nog iemand van hier naar de Ring geweest gisteren? Zag er kalm uit op de cam.
Ben zelf afgelopen vrijdag thuisgekomen van 2 weekjes Eifel. Heb verschillende auto's met Belgische plakken zien rijden maar niemand daarvan gesproken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenIk ben gisteren geweest en er was toch veel meer volk dan ik verwacht had ondanks de slechte weervoorspellingen....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk BerichtenEn nog iemand van hier naar de Ring geweest gisteren? Zag er kalm uit op de cam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk was van plan om het weekend van de 8e sept te gaanm , maar zie dat het dan maar open is van 17u30 tot 19u.
iemand hier ervaring mee?
is er dan nog iets te zien op zo een dagen ?
angezien ik van Kortrijk moet komen
Comment
Comment