Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Aangezien ik vermoed dat je de Nurburgring "redelijk" goed kent :

Zou een vriendin van mij eens kunnen meegaan?
    Is voor haar verjaardag, en ze kickt wel op snelheid ( weet voorlopig wel nog van niks )
    Tuurlijk kan dat , geen enkel probleem,alst droog is ben ik er zeker,ik laat op het einde van de week nog wel iets weten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
      Tuurlijk kan dat , geen enkel probleem,alst droog is ben ik er zeker,ik laat op het einde van de week nog wel iets weten...
      Super, dan stuur ik mijn gsm nummer eens door zodat we elkaar niet mislopen

Comment

ik kom mss ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Super, dan stuur ik mijn gsm nummer eens door zodat we elkaar niet mislopen
          Ok das prima.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichten
            ik kom mss ook
            Ik hoop het ,dan kan ik ook eens met u meerijden.....

Comment

Ik hoop het ,dan kan ik ook eens met u meerijden.....
              is goed,dan rij ik ook eens met jou mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichten
                is goed,dan rij ik ook eens met jou mee
                Ze voorspellen wel geen goe weer precies.....

Comment

Ze voorspellen wel geen goe weer precies.....
                  Komt goed uit, ik kan weer niet, zit met een band met serieus drukverlies en pas volgende week zaterdag komen er nieuwe bandjes op. Betrouw het niet van daarmee te gaan pushen op de ring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                    Komt goed uit, ik kan weer niet, zit met een band met serieus drukverlies en pas volgende week zaterdag komen er nieuwe bandjes op. Betrouw het niet van daarmee te gaan pushen op de ring.
                    Meestal is t gewoon de soupappe die lekt, ofwel corossie tussen velgrand en band, of is t gewoon een gaatje?
                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                      Meestal is t gewoon de soupappe die lekt, ofwel corossie tussen velgrand en band, of is t gewoon een gaatje?
                      Geen idee, dopje op de soupappe zit goed vast, misschien, hoop dat de velg niet beschadigd is, ben op Ecuyers eens 't gras gaan afrijden met die velg, maar daar waren geen curbs dus acht de kans klein, ik gok op een gaatje, er lag veel vuil op de baan en veel rubber stond er al niet meer op vooral aan de randen redelijk dicht tegen de letterkes gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                        Geen idee, dopje op de soupappe zit goed vast, misschien, hoop dat de velg niet beschadigd is, ben op Ecuyers eens 't gras gaan afrijden met die velg, maar daar waren geen curbs dus acht de kans klein, ik gok op een gaatje, er lag veel vuil op de baan en veel rubber stond er al niet meer op vooral aan de randen redelijk dicht tegen de letterkes gereden

Comment

• En nog iemand van hier naar de Ring geweest gisteren? Zag er kalm uit op de cam.
                          Ben zelf afgelopen vrijdag thuisgekomen van 2 weekjes Eifel. Heb verschillende auto's met Belgische plakken zien rijden maar niemand daarvan gesproken.
                          Aanstaand weekend ga ik nog eens naar de Ring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jayv Bekijk Berichten
                            Als je het gras gaan afrijden bent, dan is de kans groot dat er gewoon wat vuil tussen band en velg geraakt is waardoor er lucht ontsnapt. (spreekt een ervaringsdeskundige )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk Berichten
                              Als je het gras gaan afrijden bent, dan is de kans groot dat er gewoon wat vuil tussen band en velg geraakt is waardoor er lucht ontsnapt. (spreekt een ervaringsdeskundige )
                              Er hing idd wel een beetje grond aan de rand van de velg, ach ja zaterdag komen er super sports op, de PS2s konden de abuse toch niet aan :d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                En nog iemand van hier naar de Ring geweest gisteren? Zag er kalm uit op de cam.
                                Ben zelf afgelopen vrijdag thuisgekomen van 2 weekjes Eifel. Heb verschillende auto's met Belgische plakken zien rijden maar niemand daarvan gesproken.
                                Ik ben gisteren geweest en er was toch veel meer volk dan ik verwacht had ondanks de slechte weervoorspellingen....

Comment

• Ik ga aanstaande zondag nogeens.. rechtstreeks van een nachtje 24HoZ

Comment

Ik ben gisteren geweest en er was toch veel meer volk dan ik verwacht had ondanks de slechte weervoorspellingen....
                                    En ik moet je nog eens bedanken voor de co-ritjes die je de vrouwen hebt gegeven...konden er niet over zwijgen gisteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                                      En nog iemand van hier naar de Ring geweest gisteren? Zag er kalm uit op de cam.
                                      Wij hebben elkaar vorige zondagochtend wel gesproken

Comment

• Ik was van plan om het weekend van de 8e sept te gaanm , maar zie dat het dan maar open is van 17u30 tot 19u.

iemand hier ervaring mee?
                                        is er dan nog iets te zien op zo een dagen ?

angezien ik van Kortrijk moet komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                          Ik was van plan om het weekend van de 8e sept te gaanm , maar zie dat het dan maar open is van 17u30 tot 19u.

iemand hier ervaring mee?
                                          is er dan nog iets te zien op zo een dagen ?

angezien ik van Kortrijk moet komen
                                          Ik ben 15 Augustus geweest, was toen ook open van 17u30 tot 19u30 en is toch wel redelijk kalm hoor.

Comment

Working...
                                          X