Met de lotus?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenStraf gereden!
Zo vind ik het dan nog meer ongelooflijk dat die laurent hurgon 8.07 haalde met een stock megane RS, maar dan een volledige toer....
Dat filmpje van dat record heb ik ook een aantal keer bekeken, blijf het een straffe toer vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichtenhey,waar kan je ergens dat filmpje vinden?helaas kan ik dit weekend niet naar de ring,amuseer jullie maar ginder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
Zit echt wel op de limiet. (zeker van den banden)
Is er een reden waarom de achteruitkijkspiegel verwijdert is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenHeel mooi om te zien hoe hij de volledige breedte van de baan benut.
Zit echt wel op de limiet. (zeker van den banden)
Comment
-
Op 2m25 een belgische GTR met perso nummerplaat, die blijkbaar van de baan gegaan is: http://www.youtube.com/watch?v=hsAxg73AY5w
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenOp 2m25 een belgische GTR met perso nummerplaat, die blijkbaar van de baan gegaan is: http://www.youtube.com/watch?v=hsAxg73AY5w
Comment
-
Bijgevoegde Bestandenden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias.M Bekijk BerichtenHet was echt niet plezant vandaag. Veel mensen die rare dingen deden. Tot 2x toe in het gras "geduwd" maar 4 rondjes gereden en terug huiswaarts gekeert. Zonde had er echt veel zin in.
En veel baansluitingen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sternn Bekijk Berichtenwat was er gebeurd dat het gedaan was om kwart na drie vandaag? of is de baan nog terug open gegaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sternn Bekijk Berichteninderdaad ... in de voormiddag ging het nog ... in de namiddag ben ik ermee gestopt toen ene mij serieus afsneed terwijl hij mij zag pinken en ik niet rechtser kon rijden en dat was niet in ne bocht ... blijven wel touristenfahrten dacht ik ... geen roadkillfahrten
En veel baansluitingen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenHet is idd soms wel wa wild maar na een tijdje word je da wel gewoon2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenJa na 1000 ronden kan ik dat goed geloven of zit je nog niet aan zoveel?
Comment
Comment