Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met de lotus?

Comment

• ik zal er ook zijn
      Last edited by ; 21/09/2013, 03:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
        Straf gereden!
        Zo vind ik het dan nog meer ongelooflijk dat die laurent hurgon 8.07 haalde met een stock megane RS, maar dan een volledige toer....
        Dat filmpje van dat record heb ik ook een aantal keer bekeken, blijf het een straffe toer vinden
        hey,waar kan je ergens dat filmpje vinden?helaas kan ik dit weekend niet naar de ring,amuseer jullie maar ginder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kris c Bekijk Berichten
          hey,waar kan je ergens dat filmpje vinden?helaas kan ik dit weekend niet naar de ring,amuseer jullie maar ginder
          Hier se vriend...

Vue en caméra embarquée du record de la Renault Mégane RS Tophy pour une traction de série, sur le circuit du Nürburgring (8mn08)http://www.leblogauto.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
            Heel mooi om te zien hoe hij de volledige breedte van de baan benut.
            Zit echt wel op de limiet. (zeker van den banden)

Is er een reden waarom de achteruitkijkspiegel verwijdert is?

Comment

• Is er een reden waarom de achteruitkijkspiegel verwijdert is?[/QUOTE]

Anders kon je zien da hij werd voort geduwd door een Ferrari

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten

Omdat ge die niet nodig hebt als ge 8.08 rijdt op de ring.

Comment

Heel mooi om te zien hoe hij de volledige breedte van de baan benut.
                  Zit echt wel op de limiet. (zeker van den banden)

Gewichtsreductie

Comment

• Op 2m25 een belgische GTR met perso nummerplaat, die blijkbaar van de baan gegaan is: http://www.youtube.com/watch?v=hsAxg73AY5w

Comment

Op 2m25 een belgische GTR met perso nummerplaat, die blijkbaar van de baan gegaan is: http://www.youtube.com/watch?v=hsAxg73AY5w
                      Is dan toch al goed hersteld want zijn deze tegen gekomen eerste weekend van September aan de Nurburgring

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                          Met 2 wielen van de grond en met maar 1 hand rijden? Dieje ga nog in den decor belanden

Comment

• is een trucje daar ... de 3de laatste betonplaat eruit rijden ipv de laatste = altijd met wielen van de grond.. fotografen love it

Comment

• wat was er gebeurd dat het gedaan was om kwart na drie vandaag? of is de baan nog terug open gegaan?

Comment

• Het was echt niet plezant vandaag. Veel mensen die rare dingen deden. Tot 2x toe in het gras "geduwd" maar 4 rondjes gereden en terug huiswaarts gekeert. Zonde had er echt veel zin in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthias.M Bekijk Berichten
                                  Het was echt niet plezant vandaag. Veel mensen die rare dingen deden. Tot 2x toe in het gras "geduwd" maar 4 rondjes gereden en terug huiswaarts gekeert. Zonde had er echt veel zin in.
                                  inderdaad ... in de voormiddag ging het nog ... in de namiddag ben ik ermee gestopt toen ene mij serieus afsneed terwijl hij mij zag pinken en ik niet rechtser kon rijden en dat was niet in ne bocht ... blijven wel touristenfahrten dacht ik ... geen roadkillfahrten
                                  En veel baansluitingen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sternn Bekijk Berichten
                                    wat was er gebeurd dat het gedaan was om kwart na drie vandaag? of is de baan nog terug open gegaan?
                                    Jaja terug open gegaan want ik ben er geweest tot 18u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sternn Bekijk Berichten
                                      inderdaad ... in de voormiddag ging het nog ... in de namiddag ben ik ermee gestopt toen ene mij serieus afsneed terwijl hij mij zag pinken en ik niet rechtser kon rijden en dat was niet in ne bocht ... blijven wel touristenfahrten dacht ik ... geen roadkillfahrten
                                      En veel baansluitingen!
                                      Het is idd soms wel wa wild maar na een tijdje word je da wel gewoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                        Het is idd soms wel wa wild maar na een tijdje word je da wel gewoon
                                        Ja na 1000 ronden kan ik dat goed geloven of zit je nog niet aan zoveel?
                                        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                                          Ja na 1000 ronden kan ik dat goed geloven of zit je nog niet aan zoveel?
                                          ik denk eerder al 10.000 ofzo aan zijne rijstijl te zien...

Comment

Working...
                                          X