Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je persé wil bewijzen dat je zo veel sneller bent dan al de anderen, dan is er de VLN. Met zo een gedrag ben je andere mensen in gevaar. Een teken van geen respect hebben, noem ik dat.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
      Als je persé wil bewijzen dat je zo veel sneller bent dan al de anderen, dan is er de VLN. Met zo een gedrag ben je andere mensen in gevaar. Een teken van geen respect hebben, noem ik dat.
      Idd, is nergens goed voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
        Als je persé wil bewijzen dat je zo veel sneller bent dan al de anderen, dan is er de VLN. Met zo een gedrag ben je andere mensen in gevaar. Een teken van geen respect hebben, noem ik dat.
        1) Kris C rijd VLN.
        2) moet je dan iedereen dat vlotter is gaan verbannen van TF?
        3) Niemand wil iets bewijzen hoor...

Comment

• Er is een verschil tussen vlotter rijden en constant iedereen zitten af te jakkeren door met je grootlichten te flikkeren. Ik noem dit haantjesgedrag, op een dag waarop iedereen toegelaten is. Er bestaan ook testdagen voor de VLN. Leef je daar dan eens uit. Is en blijft voor mij onverantwoord rijden op een vrije dag. En ja, Kris kan rijden. Alhoewel het soms maar net goed gaat. Net onder de grens van er net over te gaan.
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Nurburgring Lovers V3

Ik volg Utah wel een beetje . Als iemand je echt niet ziet of hij blijft de aap uithangen kan je dat eens doen maar in zo een massa moet je je wat kunnen inhouden.

Op een drukke trackday doe je dat ook niet ..... Soit neemt niet weg dat het snel gaat .

Als jij het was achter mij vond ik het ronduit arrogant. Ik paseer een paar tragere en voeg daarna netjes in, hangt er daar ene te knipperen in uw gat dat het niet schoon is..... Ongepast.

Later op de dag ging het vrij vlot en heb ik niets zien overkomen, toch heb ik totaal niet moeten knipperen, foeteren wat dan ook. Gewoon zelfzeker op het juiste moment je lijn kiezen en 99% heeft respect.

Als racedriver op zo een dagen gaan rijden dan siert het je om je cool te behouden..... Je hebt het zelf ook moeten leren.

Enfin mijn mening he.
            Last edited by Jokke_vlo; 07/10/2013, 23:02.

Comment

• Nogmaals: t'is niet om opdringerig ofzo te zijn, helemaal niet. Het is om gewoon aan te tonen dat we er zijn... Dat het zo overkomt kan ik niet aan doen natuurlijk en de meeste "vlottere" doen het toch hoor en allemaal voor dezelfde reden.

Comment

• Jokke: met wat reed jij?

Dan nog een vraagje over de Karuselle:

X aantal meter voor de Karuselle komt je uit een rechterbocht, gevolgd door een 'chicane' waar je rechtdoor kan rijden.
                Nu had ik gisteren 2x dat er bij het uitkomen van die rechterbocht al een wagen (corvette) met de lichten aan het knipperen was terwijl ik bijna in de Karuselle zit.
                Wat moet ik dan doen? Die Karuselle is net zo leuk
                1x heb ik hem gepakt, de 2de x ben ik aan de kant gegaan.
                De andere 2 rondjes heb ik geen last gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                  Nogmaals: t'is niet om opdringerig ofzo te zijn, helemaal niet. Het is om gewoon aan te tonen dat we er zijn... Dat het zo overkomt kan ik niet aan doen natuurlijk en de meeste "vlottere" doen het toch hoor en allemaal voor dezelfde reden.
                  Ik vind het al erg dat je aanneemt dat álle mensen je niet zien, terwijl je op een meter van hun bumper hangt. Het is dan enorm dwaas om zo dicht op iemand te rijden waarvan je denkt dat hij niet weet waarmee hij bezig is. Je moet het niet proberen goed praten dat em faart terwijl em in iemand zijn gat hangt, het is ronduit agressief en idd ook arrogant.

Comment

• edit: filmpje eens goed bekeken en het gaat er soms wel over .

Die cayman had idd wel rechts kunnen rijden, maar er zo op vloeken voor een paar seconden verschil..

Vooral met die M3, je zag zelf goed genoeg dat die in een rijtje vastzat, waarom dan flashen?
                    Last edited by kefkie; 07/10/2013, 23:22.
                    BMW X5 45e

Comment

• [QUOTE=Ralphke;5191058]Jokke: met wat reed jij?

QUOTE]

Bijgevoegde Bestanden
                      Last edited by Jokke_vlo; 07/10/2013, 23:29.

Comment

• [QUOTE=Jokke_vlo;5191083]
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                        Jokke: met wat reed jij?

QUOTE]

Amai, schone Porsche!

Echt een grave bak!
                        Vond het op sommige momenten er ook wel wat overgaan qua flashen..

Comment

Nogmaals: t'is niet om opdringerig ofzo te zijn, helemaal niet. Het is om gewoon aan te tonen dat we er zijn... Dat het zo overkomt kan ik niet aan doen natuurlijk en de meeste "vlottere" doen het toch hoor en allemaal voor dezelfde reden.
                          Ik weet niet of jullie het waren, maar ook nogmaals: niet nodig als die voor jou zelf aan een inhaalactie bezig is, daarna mag je door. Waarom op dat moment liggen flikkeren? En sorry hé maar ik zie wel wanneer iemand me al dan niet ziet..... ik versta het nut niet om zo te keer te gaan. Zet je gewoon op de juiste plaats op het juiste moment en je hebt 99% van de tijd geen probleem. Ik denk niet dat je met dat flikkeren "sneller" bent trouwens. Misplaatst imo.

Comment

• ieder zijn mening daarover.. ik zit er niks mee in als ze het bij mij doen allesinds... ik vind het gewoon veiliger.

Comment

• 't Is niet voor niks "touristenfahrten" hé, als iedereen daar met die attitude zou overvliegen dan is 't misschien maar een 2 uur meer open op een dag. Zoals Jokke aanhaalt genoeg andere mogelijkheden om er vol gas over te gaan. Touristenfahrten is er om iedereen de kans te geven om eens te proeven van de NS. Op dat moment is het geen circuit! 't Zou al een stuk plezanter zijn als iedereen zicht daar naar gedraagt. Zie je een snellere wagen maak dan plaats wanneer mogelijk. 't Is niet omdat je sneller bent dat iedereen binnen de seconde opzij moet springen voor jou.
                              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                't Is niet voor niks "touristenfahrten" hé, als iedereen daar met die attitude zou overvliegen dan is 't misschien maar een 2 uur meer open op een dag.
                                alé, een beetje zoals deze zondag dus

Comment

• Ook een paar op mij geflasht vandaag vanop afstand, GT3's en M3's die met een serieus snelheidsverschil afkwamen ... had ze wel gezien, maar vond het op zich niet erg aangezien ik dacht dat ze zich misschien wilden aankondigen. Maar uw lichten trekken op ene dat vlak voor u hangt?? Ten eerste geloof ik niet dat die mensen u niet gezien hebben; wie is zo lomp om daar te gaan rondrijden zonder zijn spiegels te checken. Ten tweede: die mensen worden opgejaagd en gaan misschien foute dingen doen die ze anders nooit gedaan zouden hebben ... anyway ... my two cents, ik ben ook maar een ringnoob. Ik vind het persoonlijk erger dat mensen die ge zo vlot mogelijk doorlaat u toch soms cutten om terug op hun lijn te kunnen. Zoals hier al vaker gezegd, nieuwelingen moeten de boel ook leren kennen, tijdens TF.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                    alé, een beetje zoals deze zondag dus

Ik heb nog 12 rondjes en ik heb niet zo veel goesting meer om ze te rijden. Vroeger was het druk maar als ik die beelden zie dan krijg ik schrik. In al die jaren nog nooit een accident gehad op de ring buiten een kalf zijn auto die op de parking tegen de mijne bolt. Maar dat is een ander verhaal.
                                    Last edited by Alfa-Beemer; 08/10/2013, 00:53.
                                    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

als ge op 2 meter komt is een teken dat ie de vorige 20 het nog niet gezien heeft, dus blijven proberen is de boodschap.. als er nu nog nen hoop geclaxoneer zou bijzitten dan zou ik ook den indruk krijgen van how, diene heeft geen geduld
                                      Hoeveel blinde bochten heb je daar? Juist.
                                      MAW de mogelijkheid dat je hem niet gezien hebt is wel groot dan he.

Comment

• Als je van ver even laat weten dat je met een serieus snelheidsverschil nadert, akkoord.
                                        Maar als de rest is er serieus over qua knipperen.. wtf.
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik heb dat knipperen nooit in de mate gezien op een trackday laat staan in de races waar het af en toe wel gedaan wordt door de leiders ..... Ik denk dat je daar ook niet mee zou wegkomen in die omgeving

Comment

Working...
                                          X