Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik DENK dat er nog 2 rondjes op men kaart staan. Overkopen Kefkie?
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten

Zoals u ziet, kan ik al even domme antwoorden geven op reply's die al evenveel nut hebben als een emmer zonder bodem.
      Inderdaad. Niets nieuws onder de zon dus.
      Last edited by ; 12/10/2013, 20:50.

Comment

• Daarstrax manuelos gezien op de ring...
        heb mijne passagier naar u laten wuiven vanuit ne rode rent4ring scirocco.. ik zat achter u voor brunnchen toen ik zag dat gij het waart en in brunnchen voorbijgestoken (toen heeft mijne passagier gewuifd

Comment

• 16 Toeren gedaan vandaag, waarvan een stuk of 5 toen het nog nat was. Zaterdagavond is er geen TF meer geweest omdat de VLN blijkbaar later gestart was. 't Was redelijk kalm, zeker in de voormiddag en na 16h. Maar 1 sluiting van een halfuurke gehad.

Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
          Daarstrax manuelos gezien op de ring...
          heb mijne passagier naar u laten wuiven vanuit ne rode rent4ring scirocco.. ik zat achter u voor brunnchen toen ik zag dat gij het waart en in brunnchen voorbijgestoken (toen heeft mijne passagier gewuifd
          Klopt, tussen die 2 rechtse bochten ben ik aan de kant gegaan. Dat wuiven heb ik wel nie gezien.

Comment

• Speeltijd met ne Nissan 370Z en een klein warm momentje aan breidscheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
              Speeltijd met ne Nissan 370Z en een klein warm momentje aan breidscheid

Ik steek U voorbij op 3:20

Was een topdagje gisteren, 2 halve ringkaarten opgereden, 24 rondjes. Nog nooit zo'n zondag meegemaakt. Glijden in de voormiddag met de M, dan vliegen met de 2-11 in't droge.

Manuelos gespot @fuchsrohre.

Die gele M3 die ze na de baansluiting hebben afgevoerd, serieuze pert-totale Vraag me af hoe de bestuurder het er vanaf heeft gebracht??

Comment

• Ah gij waart dat met dat lotuske? Zo'n bakskes kan ik net nie volgen met swiftje Xd
                En die met zijn gele m3 hebben ze afgevoert naart ziekenhuis, was een serieuze patat!

Comment

• Das pijlsnel dat ding echt verslavend om daarmee te rijden. Superstabiel. Laat remmen, immens veel grip in de bochten.
                  Zal mss eens een filmke uploaden, maar ik vrees dat ik net als Chris zal afgeschoten worden op soms iets te agressief rijgedrag hoewel ik mijn grootlicht niet gebruik.

Comment

• wa kost zo'n swiftje eigenlijk voor te huren?

wat hebben ze nog in de aanbieding?
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk Berichten
                      Glijden in de voormiddag met de M
                      Manuelos gespot @fuchsrohre.
                      Goudkleurige e46 ?

Comment

• Jup 1 van de 3 phoenix yellow E46's, gelukkig niet de gecrashte..
                        Hopelijk alles goed met die man, denk dat hij eruit gegaan is in de Bellof-S? Daar was precies 2m vangrail weg..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          wa kost zo'n swiftje eigenlijk voor te huren?

wat hebben ze nog in de aanbieding?
                          Welcome to Rent4Ring Premium Nürburgring Rental Cars for an Unforgettable Experience Since 2009, Rent4Ring has been the trusted choice for premium r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            valt nog mee precies.
                            BMW X5 45e

Comment

• Comment

Jup 1 van de 3 phoenix yellow E46's, gelukkig niet de gecrashte..
                                Hopelijk alles goed met die man, denk dat hij eruit gegaan is in de Bellof-S? Daar was precies 2m vangrail weg..
                                Jep was in den bellof-s ... denk dat ie daar beetje te ver heeft moeten uitwijken en in't gras is terechtgekomen... altijd fataal aan de snelheden die ge daar kunt halen.

Comment

Das pijlsnel dat ding echt verslavend om daarmee te rijden. Superstabiel. Laat remmen, immens veel grip in de bochten.
                                  Zal mss eens een filmke uploaden, maar ik vrees dat ik net als Chris zal afgeschoten worden op soms iets te agressief rijgedrag hoewel ik mijn grootlicht niet gebruik.
                                  Als ik u nogeens tegenkom eis ik een taxi-lapke met die lotus
                                  en inderdaad hier maar best geen full laps opzetten.. heb er enkele op mijne YT account staan, maar dat zijn er simpele met nog veel simpelere co's bij...

Comment

• Zeker altijd welkom aan boord Zal voor volgend jaar zijn..

Comment

• Er was weer veel "slippery action" die dag.. Paar gelukzakken ook.

Comment

• Het laatste weekend 9 en 10 november ga ik een weekendje naar de ring. Hoop da het weer tegen dan nog mee valt.
                                        Als er nog mensen zijn die van hun laatste rondjes vanaf willen laat maar horen.

Comment

Er was weer veel "slippery action" die dag.. Paar gelukzakken ook.

Waarom stampt die subaru op het einde niet op de rem?!
                                          Die duw tegen de vangrail kon toch echt vermeden worden. Of zie ik het verkeerd?

Comment

Working...
                                          X