Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik dacht juist het zelfde, maar er zijn er nog die rond gaan en ze rijden (glijden) achteruit en dan laten ze de rem los?

Comment

• Aan de kenners hier, hoe corrigeer je overstuur met een achterwiel aandrijver en hoe corrigeer je overstuur met een voorwiel aandrijver?

Comment

• Tegensturen en NIET op je rem gaan staan. Pas remmen wanneer je de controle terug hebt. De juiste dosis tegensturen is oefenen. Stuur je teveel tegen, dan zwiept uw gat naar de andere kant en kan je herbeginnen.

Comment

• Bij fwd, gas blijven geven en tegensturen. Zo heeft het bij mij toch geholpen.

Comment

• Niet dat ik een ervaren rallypiloot ofzo ben, maar de regel "If in doubt, flat out" helpt wel bij FWD.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
              Aan de kenners hier, hoe corrigeer je overstuur met een achterwiel aandrijver en hoe corrigeer je overstuur met een voorwiel aandrijver?
              In het kort is het bij overstuur op de gas blijven met een FWD en tegensturen om u recht te trekken, in een RWD is het tegensturen en gas doseren om de drift te controleren en af te bouwen. Zeker niet bruusk gas lossen of remmen of je stuurt krampachtig tegenhouden (paniekreacties) en vooral kijken in de richting waar je naartoe wil ipv de vangrail of ander obstakel.

Wanneer de auto uitbreekt heb je geen tijd om na te denken, je moet meteen de juiste handelingen doen en dat kan enkel door oefenen en je auto te leren kennen en aanvoelen. Je leert het niet op 1x en je verleert het als je het niet blijft onderhouden, dus best regelmatig een cursus volgen.

Comment

• Iemand dat nu zaterdag gaat? Of zondag gaat kijken naar de rcn

Ivm onder/overstuur: parking vd carrefour als het regent of sneeuwt is ookwel plezant om dat allemaal is te ontdekken :-D

Comment

• Iemand dat nu zaterdag gaat? Of zondag gaat kijken naar de rcn

Ivm onder/overstuur: parking vd carrefour als het regent of sneeuwt is ookwel plezant om dat allemaal is te ontdekken :-D

Comment

• Ik ga normaal 10 november nog eens naar de ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                      Ik ga normaal 10 november nog eens naar de ring
                      Ik ben dat weekend daar ook, normaal het laatste weekend dat de ring open is.

Comment

• en gegarandeerd dus lekker druk

Comment

• Heb een kaart met nog 1 ronde, iemand interesse die over te kopen?

Comment

• Laptime van een camaro Z28, gedeeltelijk in regen: 7.37! Volledige ronde, niet btg, filmpje hier
                            Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Indrukwekkend! Nieuwe BMW M3 rivaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                                Indrukwekkend! Nieuwe BMW M3 rivaal?
                                Is nu reeds sneller dan de M3 gts, dus.... 7:48....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                  Laptime van een camaro Z28, gedeeltelijk in regen: 7.37! Volledige ronde, niet btg, filmpje hier
                                  https://www.youtube.com/watch?v=qj1h75vA1Jw
                                  Live bezig gezien.. vooral de sound vond ik indrukwekkend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                                    Iemand dat nu zaterdag gaat? Of zondag gaat kijken naar de rcn
                                    Ik ga morgen, goed weer en waarschijnlijk minder volk als volgend weekend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fre23 Bekijk Berichten
                                      Drukte zou wel is kunnen tegenvallen. Never the less, ik ben er ook, weet nogni welk uur ik ga toekomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                                        Drukte zou wel is kunnen tegenvallen. Never the less, ik ben er ook, weet nogni welk uur ik ga toekomen
                                        Ja ik ga vroeg daar proberen te zijn (rond 9-10u), dus hoop op die manier de grootste drukte toch te vermijden :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fre23 Bekijk Berichten
                                          Zwarte Clio RS met nrplaat 1-FFZ-...? Denk dat ik u op foto heb. Heb u trouwens ook al regelmatig gezien op Skylimit Trackdays op Zolder, kan dat?
                                          1991 Mazda MX-5 NA
                                          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Working...
                                          X