Oorspronkelijk geplaatst door Denniske
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenkris c, de rallyrijder? Je kent me niet maar ik heb al een paar x een gecrashte evo van u moeten oplappen
geef maar een seintje wanneer je NS gaat,wil nog eens gaan met de evo X
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenJep Kris is er deze zondag met ne R4R RS-M3, Ik met een iets subtielere Swift ST2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenGe zijt ook ne bescheiden jongen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenJep Kris is er deze zondag met ne R4R RS-M3, Ik met een iets subtielere Swift ST2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk BerichtenToeristen, U weze gewaarschuwd
Comment
-
Vandaag eindelijk ook nog eens geweest!
Ik had nog 5 rondjes op de kaart en volgens de website was de Ring vandaag open vanaf 9h. Het vrouwtje kunnen overtuigen met een lekkere Pinocchio-maaltijd dus FEEST! Ze ging mee
Om 8h45 aangekomen zonder regen, vochtig maar goed opgedroogd, saldo kaart nog eens checken, alsook de auto. 9h... er gebeurt weinig... tot kwart voor 10 gewacht tot er eindelijk beweging in kwam. Ondertussen was het ook terug begonnen met regenen dus ik gelukkig.
In totaal 3 rondjes gereden in de voormiddag, dus binnen 2 weken opnieuw , enkel de crashes gezien van een Renault Mégane, Nissan 350Z en een TT (spijtig voor de 3).
1ste rondje was aftoetsen, nog nooit in de regen gereden, ze gleed maar alles was onder controle.
2de rondje heeft ze tot 2x toe onverwacht hard haar kont gezet en dan maar kalm verder gereden.
3de keer, goede keer! Ze gleed, maar zoals ik het wou en dat maakte het zeer leuk! Goede test voor volgende week in Ecuyers.
1 foto gevonden voorlopig en filmpjes zijn aan het uploaden
460368-ea86fbbdbe3f4647d1dc205417042ff4.jpg
Dit smaakt naar meer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenVandaag eindelijk ook nog eens geweest!
Ik had nog 5 rondjes op de kaart en volgens de website was de Ring vandaag open vanaf 9h. Het vrouwtje kunnen overtuigen met een lekkere Pinocchio-maaltijd dus FEEST! Ze ging mee
Om 8h45 aangekomen zonder regen, vochtig maar goed opgedroogd, saldo kaart nog eens checken, alsook de auto. 9h... er gebeurt weinig... tot kwart voor 10 gewacht tot er eindelijk beweging in kwam. Ondertussen was het ook terug begonnen met regenen dus ik gelukkig.
In totaal 3 rondjes gereden in de voormiddag, dus binnen 2 weken opnieuw , enkel de crashes gezien van een Renault Mégane, Nissan 350Z en een TT (spijtig voor de 3).
1ste rondje was aftoetsen, nog nooit in de regen gereden, ze gleed maar alles was onder controle.
2de rondje heeft ze tot 2x toe onverwacht hard haar kont gezet en dan maar kalm verder gereden.
3de keer, goede keer! Ze gleed, maar zoals ik het wou en dat maakte het zeer leuk! Goede test voor volgende week in Ecuyers.
1 foto gevonden voorlopig en filmpjes zijn aan het uploaden
[ATTACH=CONFIG]100040[/ATTACH]
Dit smaakt naar meer!
Weet iemand wanneer de ring terug open gaat na de wintersluiting?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenVan waar in Merksem ben je?
Weet iemand wanneer de ring terug open gaat na de wintersluiting?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenVan waar in Merksem ben je?
Ik wist dat je ook in Merksem woonde, maar heb jouw Corsa nog niet gezien.
In principe ga ik 11 november opnieuw naar de Ring dus feel free to join.
Alexx en Kefkie gaan misschien ook mee ???
Eerste filmpje van gisteren trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Benjie Bekijk Berichten11 November ben ik er ook nog maar denk dat de ring niet open is.
Dan gaan we 15/11 - rondjes verder afwerken en hopelijk niet te druk.
Comment
Comment