Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    Zwarte Clio RS met nrplaat 1-FFZ-...? Denk dat ik u op foto heb. Heb u trouwens ook al regelmatig gezien op Skylimit Trackdays op Zolder, kan dat?
    Ja dat ben ik . Foto mag je altijd doorsturen :p. En ja begin augustus heb ik die trackday experience gedaan en dan in september ben ik nog eens een trackday geweest.

Comment

• kris c, de rallyrijder? Je kent me niet maar ik heb al een paar x een gecrashte evo van u moeten oplappen

geef maar een seintje wanneer je NS gaat,wil nog eens gaan met de evo X
      Last edited by ; 23/10/2013, 10:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
        kris c, de rallyrijder? Je kent me niet maar ik heb al een paar x een gecrashte evo van u moeten oplappen

geef maar een seintje wanneer je NS gaat,wil nog eens gaan met de evo X
        Ik weet da Kris C. er nu Zaterdag een koers moet rijden dus Zondag is hij er ook voor de toeristenfharen...

Comment

• Jep Kris is er deze zondag met ne R4R RS-M3, Ik met een iets subtielere Swift ST2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
            Jep Kris is er deze zondag met ne R4R RS-M3, Ik met een iets subtielere Swift ST2
            Ge zijt ook ne bescheiden jongen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
              Ge zijt ook ne bescheiden jongen hé
              Da's waar.. ben blij dat er toch 1 iemand mijn ware ik een beetje kent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                Jep Kris is er deze zondag met ne R4R RS-M3, Ik met een iets subtielere Swift ST2
                Toeristen, U weze gewaarschuwd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Waky Bekijk Berichten
                  Toeristen, U weze gewaarschuwd
                  Make a hole make a hole!

Comment

• Abflug Abflug.... Ring-Taxi heeft net een enorme klapper gemaakt, gene van de inzittenden is gewond geraakt, de M5 is wel total loss

Comment

• Last edited by ; 28/10/2013, 12:50.

Comment

• Vandaag eindelijk ook nog eens geweest!
                        Ik had nog 5 rondjes op de kaart en volgens de website was de Ring vandaag open vanaf 9h. Het vrouwtje kunnen overtuigen met een lekkere Pinocchio-maaltijd dus FEEST! Ze ging mee

Om 8h45 aangekomen zonder regen, vochtig maar goed opgedroogd, saldo kaart nog eens checken, alsook de auto. 9h... er gebeurt weinig... tot kwart voor 10 gewacht tot er eindelijk beweging in kwam. Ondertussen was het ook terug begonnen met regenen dus ik gelukkig.

In totaal 3 rondjes gereden in de voormiddag, dus binnen 2 weken opnieuw , enkel de crashes gezien van een Renault Mégane, Nissan 350Z en een TT (spijtig voor de 3).

1ste rondje was aftoetsen, nog nooit in de regen gereden, ze gleed maar alles was onder controle.
                        2de rondje heeft ze tot 2x toe onverwacht hard haar kont gezet en dan maar kalm verder gereden.
                        3de keer, goede keer! Ze gleed, maar zoals ik het wou en dat maakte het zeer leuk! Goede test voor volgende week in Ecuyers.

1 foto gevonden voorlopig en filmpjes zijn aan het uploaden
                        460368-ea86fbbdbe3f4647d1dc205417042ff4.jpg

Dit smaakt naar meer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                          Vandaag eindelijk ook nog eens geweest!
                          Ik had nog 5 rondjes op de kaart en volgens de website was de Ring vandaag open vanaf 9h. Het vrouwtje kunnen overtuigen met een lekkere Pinocchio-maaltijd dus FEEST! Ze ging mee

Om 8h45 aangekomen zonder regen, vochtig maar goed opgedroogd, saldo kaart nog eens checken, alsook de auto. 9h... er gebeurt weinig... tot kwart voor 10 gewacht tot er eindelijk beweging in kwam. Ondertussen was het ook terug begonnen met regenen dus ik gelukkig.

In totaal 3 rondjes gereden in de voormiddag, dus binnen 2 weken opnieuw , enkel de crashes gezien van een Renault Mégane, Nissan 350Z en een TT (spijtig voor de 3).

1ste rondje was aftoetsen, nog nooit in de regen gereden, ze gleed maar alles was onder controle.
                          2de rondje heeft ze tot 2x toe onverwacht hard haar kont gezet en dan maar kalm verder gereden.
                          3de keer, goede keer! Ze gleed, maar zoals ik het wou en dat maakte het zeer leuk! Goede test voor volgende week in Ecuyers.

1 foto gevonden voorlopig en filmpjes zijn aan het uploaden
                          [ATTACH=CONFIG]100040[/ATTACH]

Dit smaakt naar meer!
                          Van waar in Merksem ben je?

Weet iemand wanneer de ring terug open gaat na de wintersluiting?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

Weet iemand wanneer de ring terug open gaat na de wintersluiting?
                            niet ver van u dacht ik .
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                              In de buurt van de Lambrechtshoekenlaan

Ik wist dat je ook in Merksem woonde, maar heb jouw Corsa nog niet gezien.

In principe ga ik 11 november opnieuw naar de Ring dus feel free to join.

Alexx en Kefkie gaan misschien ook mee ???

Eerste filmpje van gisteren trouwens
                              Last edited by ; 28/10/2013, 13:53.

Comment

• 11 November ben ik er ook nog maar denk dat de ring niet open is.

Comment

• de 11e is die idd niet open.

ik ga 01/11 gaan.
                                  BMW X5 45e

Comment

• Wij gaan ook met een paar mensen op 01/11.... ik kijk er echt naar uit.

Comment

• Ik ga niemeer gaan denk ik tot na de winter. Heb geen zin om mijn winterbanden te zien smelten als sneeuw voor de zon.
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ik ga dit jaar ook niet meer. Volgend jaar weer, tenminste als er dan nog TF is.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Benjie Bekijk Berichten
                                          11 November ben ik er ook nog maar denk dat de ring niet open is.
                                          Check, had nog niet gekeken.

Dan gaan we 15/11 - rondjes verder afwerken en hopelijk niet te druk.

Comment

Working...
                                          X