Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zou normaal morgen wel gaan maar het gaat regenen precies.
    BMW X5 45e

Comment

• Inderdaad, maar ik heb het gedurende de week wat in't oog gehouden en ze voorspellen lichte kans op regen in de voormiddag en tegen de middag zou het moeten opklaren.
      Ik ga het er toch op wagen Zal aanwezig zijn met grijze clio rs, dus komt gerust maar nen goeien dag zeggen

Comment

• Nog dik aan het twijfelen om een dagje te gaan, zaterdag of zondag..

Comment

• ik heb voor zondag eens een app geïnstalleerd (racechrono).
          ben benieuwd of het iets waard is.

Comment

• Paar foto's van gisteren :-)

Comment

• Deze heb ik toen gezien. Heeft veel professionele filmpjes op youtube staan. Dikke bak!

Comment

• was lekker vettig op de Nordschleife vandaag ... bye bye en tot volgend jaar :-)

Comment

• Deze ochtend was het bewolkt maar regende het nog niet toen ik 's ochtends vanop camping vertok.Dus kwas echt aant hopen op een redelijk droog dagske.
                  Laptickets gaan kopen en bam, begint het te regenen
                  Bon, me toch kunnen amuseren in de regen ookal was het idd zeer glibberig.
                  2 baansluitingen gehad en tijdens m'n rondjes een bmw in de kant zien steken en een m3 die aan brunnchen zonet een 180 had gedaan. Indien het komende weken nog eens droog gaat zijn ga in nog eens tot daar zoniet, c ya in 2014 nordschleife

Comment

• ze wisten me vandaag te zeggen dat alle rondes die je aankoopt voor kerst geldig blijven tot eind 2014.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                      ze wisten me vandaag te zeggen dat alle rondes die je aankoopt voor kerst geldig blijven tot eind 2014.
                      klopt

Comment

• gisteren mijn laatste rondje ooit met mijn auto gereden.

vanaf volgend jaar zal het met iets anders worden of anders af en toe eens zo'n auto daar huren.
                        BMW X5 45e

Comment

• was je er gisteren ook. nurburgray?
                          ik heb gisteren een rondje gehaald op 9.43. (met mijn dieselstoof)
                          ben daar super tevreden mee aangezien mijn beste daarvoor maar 10.33 was.

Sent from my V370 using Tapatalk

Comment

• Beetje actie van enkele PRO's:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              gisteren mijn laatste rondje ooit met mijn auto gereden.

vanaf volgend jaar zal het met iets anders worden of anders af en toe eens zo'n auto daar huren.
                              ge hebt er toch extra hard van genoten, hoop ik dan?

Comment

was je er gisteren ook. nurburgray?
                                ik heb gisteren een rondje gehaald op 9.43. (met mijn dieselstoof)
                                ben daar super tevreden mee aangezien mijn beste daarvoor maar 10.33 was.

Sent from my V370 using Tapatalk
                                Jep ik was er, rondje of 16 gedaan met ne R4R swift.. lekker glibberen int nat

Comment

• Jammer dat mensen niet te herkennen zijn he, in zo'n R4R wagen.
                                  Anders zou ik wel eens een babbelke komen slaan.

Comment

Jammer dat mensen niet te herkennen zijn he, in zo'n R4R wagen.
                                    Anders zou ik wel eens een babbelke komen slaan.
                                    Ja, ik let ook al niet echt meer op Belgische wagens.. Als ik ga met een R4R swift is het 9/10 de blauw/oranje met nrplaat "AW-AI-222"
                                    altijd zonder helm,rode koers-handschoenen,krollenbol,...of gewoon bij rent4ring binnenspringen (burgstrasse 1 in nürburg) tijdens een lange sluiting

Comment

• Dus deze wagen, al ben jij het niet achter het stuur (foto is van zondag):
                                      Zo weet ik wat ik in de gaten moet houden.

Comment

• Klopt, zondag had ik CU- dus dit ben ik nu niet...

dit ben ik wel in AI

544412_10151816085347033_1262340971_n.jpg

Comment

• Ik heb hier nog een kaart met 5 rondjes liggen.. Als er iemand 75€ voor geeft mag je erom komen.
                                          Ik had graag deze zondag ze nog gaan oprijden maar ik ben niet zeker of ik tijd ga hebben voor te rijden..

Comment

Working...
                                          X