ik zou normaal morgen wel gaan maar het gaat regenen precies.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Deze ochtend was het bewolkt maar regende het nog niet toen ik 's ochtends vanop camping vertok.Dus kwas echt aant hopen op een redelijk droog dagske.
Laptickets gaan kopen en bam, begint het te regenen
Bon, me toch kunnen amuseren in de regen ookal was het idd zeer glibberig.
2 baansluitingen gehad en tijdens m'n rondjes een bmw in de kant zien steken en een m3 die aan brunnchen zonet een 180 had gedaan. Indien het komende weken nog eens droog gaat zijn ga in nog eens tot daar zoniet, c ya in 2014 nordschleife
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtenze wisten me vandaag te zeggen dat alle rondes die je aankoopt voor kerst geldig blijven tot eind 2014.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtengisteren mijn laatste rondje ooit met mijn auto gereden.
vanaf volgend jaar zal het met iets anders worden of anders af en toe eens zo'n auto daar huren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtenwas je er gisteren ook. nurburgray?
ik heb gisteren een rondje gehaald op 9.43. (met mijn dieselstoof)
ben daar super tevreden mee aangezien mijn beste daarvoor maar 10.33 was.
Sent from my V370 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenJammer dat mensen niet te herkennen zijn he, in zo'n R4R wagen.
Anders zou ik wel eens een babbelke komen slaan.
altijd zonder helm,rode koers-handschoenen,krollenbol,...of gewoon bij rent4ring binnenspringen (burgstrasse 1 in nürburg) tijdens een lange sluiting
Comment
-
Klopt, zondag had ik CU- dus dit ben ik nu niet...
dit ben ik wel in AI
544412_10151816085347033_1262340971_n.jpg
Comment
Comment