Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor de liefhebbers:

Last edited by fuxhound; 18/11/2013, 13:10.

Comment

• Hier idem.. laatste rondjes van dit jaar gereden en foto's gemaakt..

Voor een (kosteloze) originele foto in groot formaat aub even een PM sturen..

ps. Meeste foto's zijn nog niet nabewerkt, excusez

Comment

• Bom patat 07:08:XXX voor de nieuwe 2014 Nismo GTR => http://www.bridgetogantry.com/2/inde...p-record-today

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
          Bom patat 07:08:XXX voor de nieuwe 2014 Nismo GTR => http://www.bridgetogantry.com/2/inde...p-record-today
          Onboard filmpje met commentaar van de racer:

ミハエル・クルム選手がNISSAN GT-R NISMOを駆りニュルブルクリンクで7:08679をマークした車載動画。本人のコメント付。Full in-car shot of Michael Krumm, racing driver and NISMO Brand Ambassador, setting reco...

Comment

• Voor diegene die graag up to date blijven, willen zeveren,... over de ring samen met andere belgische ring-bezoekers => maak u lid https://www.facebook.com/groups/belgianringaddicts/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
              Voor diegene die graag up to date blijven, willen zeveren,... over de ring samen met andere belgische ring-bezoekers => maak u lid https://www.facebook.com/groups/belgianringaddicts/

30 min online en al 36 leden.
              Dit gaat snel.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ja inderdaad... t'is natuurlijk wel handig zoiets, aangezien bijna iedereen FB heeft.. en t'is altijd plezant om eens mensen te leren kennen die ook graag aan de ring rondhangen

Comment

• Wel geen Belg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
                    Wel geen Belg
                    Randgevallen zijn altijd welkom he

Comment

• Heb een verzoek ingediend.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• verzoek ingediend! al weet ik niet of ik mezelf al een echte addict kan noemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                          verzoek ingediend! al weet ik niet of ik mezelf al een echte addict kan noemen
                          Ge zijt toch goed op weg. 😄

Sent from my iPad using Tapatalk
                          den borre

Int3x0r

Comment

• Sterk bezig.. al 69 leden ...mooi getal eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                              Ge zijt toch goed op weg. 
                              voor mijn collega's/mensen uit mijn direct omgeving ben ik het wel al.
                              ik weiger toe te geven! I am NOT an ADDICT!!!!!

Comment

voor mijn collega's/mensen uit mijn direct omgeving ben ik het wel al.
                                ik weiger toe te geven! I am NOT an ADDICT!!!!!
                                Volgend jaar kunnen we eens samen tot daar rijden, ge kent de weg naar daar toch al goed.

Sent from my iPad using Tapatalk
                                den borre

Int3x0r

Comment

I am NOT an ADDICT!!!!!

Denial is the first step?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                    Volgend jaar kunnen we eens samen tot daar rijden, ge kent de weg naar daar toch al goed.
                                    prima voor mij!

Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                                    Denial is the first step?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                                        haha diene copiloot!

Comment

• Hier ook aanvraag gedaan.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X