Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichtenden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
de gossip rond de ring zegt dat de Mclaren P1 de Porsche 918 ferm op zijn doos gegeven heeft, men spreekt over 6:42:XXX op "straat-legale" banden.. op slicks zou er zelfs 20sec afgegaan zijn..
De reden dat Mclaren dit niet officieel wil bevestigen is omdat Ferrari begin 2014 wil proberen met de LaFerrari..
bron: Mclaren medewerken in Nürburg...
Comment
-
Ik elke zondag
En voor diegene die interesse hebben, op 2 en 3 juli zijn het 2 trackdays achter mekaar van Destination Nürburg...
Bij Rent4Ring geven ze enorm goeie deals voor beide dagen .. altijd interessant voor mensen die een auto willen/moeten huren en graag eens een hele dag knallen zonder het soms moeizame TF verkeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenEn toch, met alle nieuwste technologie geraken ze nog steeds niet aan Bellof's tijd in de jaren tachtig, het nog steeds rechtstaande record van 6.11! En dit, 30 jaar eerder!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenEr zijn auto's die waarschijnlijk met de juiste piloot/afstelling sneller kunnen...
Was ook geen one of a kind wagen, maar een porsche 956 group C racewagen. En dan nog ongelooflijk veel talent...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk BerichtenDan moet dat record al lang verbroken zijn...
Was ook geen one of a kind wagen, maar een porsche 956 group C racewagen. En dan nog ongelooflijk veel talent...
Comment
-
Nog foto´s van mijn avontuur op 18 oktober samen met Scott Van Hooydonk.
Hoe zet je de foto´s direct zichtbaar in plaats van de links?
Audi nurburgring (3).jpgAudi nurburgring (1).jpgAudi nurburgring (4).jpgAudi nurburgring.jpgBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenNog foto´s van mijn avontuur op 18 oktober samen met Scott Van Hooydonk.
Hoe zet je de foto´s direct zichtbaar in plaats van de links?
[ATTACH=CONFIG]100732[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100733[/ATTACH]
Als je ze op je pc hebt staan, via photobucket een account aanmaken en dan uploaden daar, krijg je rechts 3 of 4 links, moet je een link kiezen en hier plakken.
Comment
Comment