Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben nieuwsgierig naar het filmpje met de volledige lap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

Ben nieuwsgierig naar het filmpje met de volledige lap.
      Zo vind ik het schitterend....zeker op den gruuten teevee mee den surround vollen bak.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Geschift! Knap filmpje

Comment

• de gossip rond de ring zegt dat de Mclaren P1 de Porsche 918 ferm op zijn doos gegeven heeft, men spreekt over 6:42:XXX op "straat-legale" banden.. op slicks zou er zelfs 20sec afgegaan zijn..
          De reden dat Mclaren dit niet officieel wil bevestigen is omdat Ferrari begin 2014 wil proberen met de LaFerrari..

bron: Mclaren medewerken in Nürburg...

Comment

• Green Hell Driving Days voor 2014 zijn al bekend.

1 tot 4 mei en 3 tot 6 oktober.

Waarschijnlijk zal ik er in mei in ieder geval zelf ook zijn.

Comment

• Comment

• Ik elke zondag

En voor diegene die interesse hebben, op 2 en 3 juli zijn het 2 trackdays achter mekaar van Destination Nürburg...
                Bij Rent4Ring geven ze enorm goeie deals voor beide dagen .. altijd interessant voor mensen die een auto willen/moeten huren en graag eens een hele dag knallen zonder het soms moeizame TF verkeer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten

Ben nieuwsgierig naar het filmpje met de volledige lap.
                  En toch, met alle nieuwste technologie geraken ze nog steeds niet aan Bellof's tijd in de jaren tachtig, het nog steeds rechtstaande record van 6.11! En dit, 30 jaar eerder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                    En toch, met alle nieuwste technologie geraken ze nog steeds niet aan Bellof's tijd in de jaren tachtig, het nog steeds rechtstaande record van 6.11! En dit, 30 jaar eerder!
                    Er zijn auto's die waarschijnlijk met de juiste piloot/afstelling sneller kunnen , maar bij deze wagens gaat het over de snelste productiewagen.. niet een one of a kind built to do a lap record...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                      Er zijn auto's die waarschijnlijk met de juiste piloot/afstelling sneller kunnen...
                      Dan moet dat record al lang verbroken zijn...
                      Was ook geen one of a kind wagen, maar een porsche 956 group C racewagen. En dan nog ongelooflijk veel talent...
                      Last edited by ; 08/12/2013, 21:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                        Dan moet dat record al lang verbroken zijn...
                        Was ook geen one of a kind wagen, maar een porsche 956 group C racewagen. En dan nog ongelooflijk veel talent...
                        Ik bedoel maar, als ze echt zouden willen, zou het wel lukken.. maar het type wagens die dit zouden kunnen racen niet meer op de ring.. so no need to invest in zulke dingen

Comment

• Nog foto´s van mijn avontuur op 18 oktober samen met Scott Van Hooydonk.
                          Hoe zet je de foto´s direct zichtbaar in plaats van de links?

Audi nurburgring (3).jpgAudi nurburgring (1).jpgAudi nurburgring (4).jpgAudi nurburgring.jpg
                          Bijgevoegde Bestanden
                          Last edited by ; 11/12/2013, 13:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                            Nog foto´s van mijn avontuur op 18 oktober samen met Scott Van Hooydonk.
                            Hoe zet je de foto´s direct zichtbaar in plaats van de links?

[ATTACH=CONFIG]100732[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]100733[/ATTACH]
                            Als je ze van een website hebt, foto kopieren en hier plakken.
                            Als je ze op je pc hebt staan, via photobucket een account aanmaken en dan uploaden daar, krijg je rechts 3 of 4 links, moet je een link kiezen en hier plakken.

Comment

• Work in progress

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Krijg al zin van die foto's

Comment

• Idd hier ook, wel positief dat ze dat spel onderhouden.
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X