Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
De Koen kan wel e bikke aan een stuurke draaien!
Eigenlijk zit hier nogeens een goeie les in voor sommigen... hij rijd met een volledig standaard fabia rs'ke (dsg) op simpele straatbandjes.
Lig dan maar eens te piekeren over type band,bandendruk,ophanging,afstelling,remblokken,.. . Touristfahren
Comment
-
De nissan gtr op 1:50 heeft wel chance.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenNa het zien van zo'n video's krijg ik niet echt veel zin om nog eens op de ring te rijden maar dat duurt gelukkig altijd maar even
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenOch, trouwen is véél gevaarlijker dan op de ring rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenDas waar... crashen duurt maar ne seconde.. een huwelijk een pakske langer.. en het kost NOG meer..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenDe Koen kan wel e bikke aan een stuurke draaien!
Eigenlijk zit hier nogeens een goeie les in voor sommigen... hij rijd met een volledig standaard fabia rs'ke (dsg) op simpele straatbandjes.
Lig dan maar eens te piekeren over type band,bandendruk,ophanging,afstelling,remblokken,.. . Touristfahren
Neemt niet weg dat die een serieus stuk kan rijden!BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIs die compleet standaard? Kdacht ergens gelezen te hebben dat er wel wat aan gewijzigd was.
Neemt niet weg dat die een serieus stuk kan rijden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenOch, trouwen is véél gevaarlijker dan op de ring rijden
living on the edge!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenHeeft een grotere intercooler dacht ik en is gechipt door BR Performance....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenWauw, ik ben getrouwd EN ik rij op de Ring.
living on the edge!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenDa's nog maar recent he, hij heeft lang genoeg gereden zonder en toen was ie ook al vlot genoeg voor TF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenOch, trouwen is véél gevaarlijker dan op de ring rijdenOorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenDas waar... crashen duurt maar ne seconde.. een huwelijk een pakske langer.. en het kost NOG meer..2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frank Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]100891[/ATTACH]2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
Comment