Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Vandaag de 1ste toerekes gereden van 2014.
Er waren weer enkele knappe wagens.
3x 991 911 turbo S
1x 991 911 gt3
Nederlandse Gallardo
R8 V10 spyder en een blauwe California uit de UK.
De California gaat spijtig genoeg met schade terug naar huis.
Edit:
Vergeten dat er ook een Belgische Megane RS Redbull edition was, iemand van op het forum?Last edited by fuxhound; 18/01/2014, 22:32.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenKan ik daar iemand inhuren om mij te vergezellen tijdens mijn eerste rondjes? Professioneel dan wel, geen zelfverklaarde ringheld van op de parkings.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenMisschien eens vragen aan Nurburgray,die heeft tijd zat en das ne professionele ringheld
Zit er idd nix mee in om iemand door zijn eerste rondjes te helpen ( dit kost wel ne Warsteiner..of ne cola!.. afhankelijk van het uur), zolang ze maar goe luisteren en geen toptijd willen neerzetten in lap1
Bij rent4ring kan je ook iemand inhuren, maar aangezien je vlaams spreekt zit je weer met mij opgescheept
Bij rsr doen ze dat ook maar daar betaal je snel 150eu per lap
Comment
-
Green Hell Driving Days voor 2014 zijn al bekend.
1 tot 4 mei en 3 tot 6 oktober.
http://www.nuerburgring.de/angebote/...dschleife.html
Waarschijnlijk zal ik er in mei in ieder geval zelf ook zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gibsonneke Bekijk BerichtenMisschien een wat "domme" vraag maar wat is dan het verschil met een normale TF? T'is dat ik het eerste weekend van mei reeds een weekend gepland had (1ste keer Nürburgring) en niet voor verassingen wil komen staan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenWat bedoeld u?
Het verschil dus tussen Green Hell Driving Day en de normale Touristenfahrten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gibsonneke Bekijk BerichtenOeps, quote vergeten, mijn excuses.
Het verschil dus tussen Green Hell Driving Day en de normale Touristenfahrten?
Behalve dan dat er tijdens de Green Hell Driving days een massa volk is, zowel op als rond de ring.
Als het je eerste bezoek als "toeschouwer" is is dit zeker aan te raden, wil je zelf rijden kan ik dit enkel maar afraden.
Ik rij zelfs niet tijdens de Green Hell driving days.. te druk en teveel cowboys op de baan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenNiet veel eigenlijk.
Behalve dan dat er tijdens de Green Hell Driving days een massa volk is, zowel op als rond de ring.
Als het je eerste bezoek als "toeschouwer" is is dit zeker aan te raden, wil je zelf rijden kan ik dit enkel maar afraden.
Ik rij zelfs niet tijdens de Green Hell driving days.. te druk en teveel cowboys op de baan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenNiet veel eigenlijk.
Ik rij zelfs niet tijdens de Green Hell driving days.. te druk en teveel cowboys op de baanBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gibsonneke Bekijk BerichtenAls toeschouwer ben ik er wel al meerdere keren geweest maar tot nu nooit echt overwogen om ook zelf eens te rijden. Is het ook zo dat het reeds op donderdag of vrijdag al enorm druk is? Of eerder in het weekend?BMW X5 45e
Comment
-
Ik ga waarschijnlijk 29 en 30 mei met de Speed Triple naar ginds (combinatie met 1000 Bochten rit).
Ik zag dat het intussen al een schandalige 27 euro is geworden. Ik heb er de laatste keer op gereden in 2012 maar weet niet meer hoeveel ik toen betaald heb.
Ik vroeg mij eigenlijk af wat de prijs voor 1 rondje was in 2012?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenIk ga waarschijnlijk 29 en 30 mei met de Speed Triple naar ginds (combinatie met 1000 Bochten rit).
Ik zag dat het intussen al een schandalige 27 euro is geworden. Ik heb er de laatste keer op gereden in 2012 maar weet niet meer hoeveel ik toen betaald heb.
Ik vroeg mij eigenlijk af wat de prijs voor 1 rondje was in 2012?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gibsonneke Bekijk BerichtenAls toeschouwer ben ik er wel al meerdere keren geweest maar tot nu nooit echt overwogen om ook zelf eens te rijden. Is het ook zo dat het reeds op donderdag of vrijdag al enorm druk is? Of eerder in het weekend?
Comment
-
Belgische Mégane op 1m40 (dacht zelf een AF-member): http://www.youtube.com/watch?v=JkIC9zXfSmc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenVandaag de 1ste toerekes gereden van 2014.
Er waren weer enkele knappe wagens.
3x 991 911 turbo S
1x 991 911 gt3
Nederlandse Gallardo
R8 V10 spyder en een blauwe California uit de UK.
De California gaat spijtig genoeg met schade terug naar huis.
Edit:
Vergeten dat er ook een Belgische Megane RS Redbull edition was, iemand van op het forum?
Laat nogmaals zien dat gevaar in een klein hoekje zit.
Ferrari California in Wetteren, Belgium Zo spijtig van deze Ferrari. Ze gingen gewoon eens naar Duitsland om zich te amuseren, en moeten ze weer komen op de depannage. Hoe erg kan dit zijn heel de weg met je R8 achter de depannage rijden terwijl je kameraden zitten te balen in de depannage over hun Ferrari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenNu is er ook foto-en filmmateriaal.
Laat nogmaals zien dat gevaar in een klein hoekje zit.
Ferrari California in Wetteren, Belgium Zo spijtig van deze Ferrari. Ze gingen gewoon eens naar Duitsland om zich te amuseren, en moeten ze weer komen op de depannage. Hoe erg kan dit zijn heel de weg met je R8 achter de depannage rijden terwijl je kameraden zitten te balen in de depannage over hun Ferrari.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichtenhttps://www.youtube.com/watch?v=mBFjHjm0O5M
Zalig.
"This TUD3 diesel engine is known for its poor reliability and I went through 9 engines and 5 gearboxes!"
Respect !!!
Comment
Comment