Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Wat een dagje.. 2u in de regen en mist gewacht tot ze eindelijk de toeristen opt circuit lieten en dan is den eerste auto die passeert de nieuwe Porsche 918 :o

en thanks aan Ivo voor de blitz rit in de GTR monsta

Comment

• Die 918 bleef maar gaan, de baan lag spekglad en die had continu tractie.

Comment

• E dat hebben we weer gemist ik zeg mijn job op
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Deze hebben we in de vangrail zien gaan toen we juist toekwamen. Te veel zitten driften en controle kwijt

Comment

• Damn zag er zalig uit. En een porsche 918! Dat moet ik ook ooit eens gzien hebben irl

Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Deze hebben we in de vangrail zien gaan toen we juist toekwamen. Te veel zitten driften en controle kwijt

Miljaar eh, nu ni dat ik graag jappen zie crashen (nen Duits kan al minder kwaad )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Deze hebben we in de vangrail zien gaan toen we juist toekwamen. Te veel zitten driften en controle kwijt
                  ja klopt, heb fotos van toen hij met bengelend achterlicht voorbij kwam.. Spijtig

zal dan de deftig afgewerkte 918 fotos eens posten ook, wallpaper size
                  de fotos op fb links zijn maar vlug geedit op de ipad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk Berichten
                    ja klopt, heb fotos van toen hij met bengelend achterlicht voorbij kwam.. Spijtig

zal dan de deftig afgewerkte 918 fotos eens posten ook, wallpaper size
                    de fotos op fb links zijn maar vlug geedit op de ipad
                    Mooi gefotografeerd en hoe klonk t beest?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                      Mooi gefotografeerd en hoe klonk t beest?
                      Thanks, de zij profielfoto was lastig omdat hij zo lang is, moest achteruit gaan staan om hem volledig in beeld te krijgen..

de 918 is beschaafd qua volume, je hoort hem van 500m ver, maar het is geen subaru met custom exhaust ofzo :p

Ik zou zeggen dat het een v8 roffel is met een vleugje GTR accenten, hiermee bedoel ik dat er wat hoge tonen inzitten die het geluid uniek maken. De GTR heeft ook zo een unieke sound..

Comment

• Sfeer van gisteren

Comment

• Comment

• Da spel trekt er dus pijlsnel van door zonder drama ...

Vrouwen en rijden

Comment

• Ze deed haar best

Schijnt dat het er nu één en al drama is, ring niet open wegens defecte waarschuwingslampen.

Comment

• goed dat ik vandaag of morgen dan niet kom kijken

zijn er geen filmpjes?
                                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Sjans dat we gisteren geweest zijn, dan.

Comment

• Prachtige foto's Bouncing Bullet Zeker die aan fuchsrohre

Comment

• Ik vind het in de weekenden als het mooi weer is veel te druk worden op de baan.
                                      Je kan er beter door de weeks rijden.

Comment

• Ik ben vandaag daar geweest, tegen dat ik terug naar huis moest vertrekken begonnen ze terug te rijden.(ik gok rond 16u45) Vandaag was het dus een dikke tegenvaller... Volgende keer beter.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
                                        Mazda MX-5 NA
                                        Saab 9-3 TTID Aero

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HIM-250 Bekijk Berichten
                                          Ik ben vandaag daar geweest, tegen dat ik terug naar huis moest vertrekken begonnen ze terug te rijden.(ik gok rond 16u45) Vandaag was het dus een dikke tegenvaller... Volgende keer beter.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
                                          Het heeft kort erna terug stil gelegen.

Comment

Working...
                                          X