Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Het heeft kort erna terug stil gelegen.
    Klopt, de Ring was nog geen 2min open of er was al een ongeval gebeurd net na het rechte stuk (bij de start dus).
    Moto tegen dek vermoed ik. Kwam ook een helikopter terplaatse...

Comment

Deze hebben we in de vangrail zien gaan toen we juist toekwamen. Te veel zitten driften en controle kwijt

Na:

Comment

• Viel best mee dan, irl zag het er slechter uit (stond op een kleine 100 meter afstand erop te kijken). Eigenlijk een dom accident.
        Kerel heeft ook niet uitgestapt, gewoon direct door gereden.

Comment

• Gaat m toch een paar duizen euro kosten op t eerste zicht.
          Bumper, koffer, lichtblok waarschijnlijk,....
          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Tja twas een redelijk chaotische dag vandaag. Toen het dan terug openging om 15.30 direct incident met motorrijder, iets na 1.50 hier:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
              Gaat m toch een paar duizen euro kosten op t eerste zicht.
              Bumper, koffer, lichtblok waarschijnlijk,....
              Idd, uitlaat krom, kwart paneel achteraan.. En dan nog evt. Kosten van de vangrail als ze het weten..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Wichtigste zuerst! Beide Insassen wurden nicht Verletzt! Der Fahrer wurde nur zur Kontrolle ins Krankenhaus gebracht. The drivers were not hurt! The driver w...
                Last edited by Utah; 04/05/2014, 08:35.
                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk Berichten
                  Idd, uitlaat krom, kwart paneel achteraan.. En dan nog evt. Kosten van de vangrail als ze het weten..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jaja, ze hebben hem aan het einde tegengehouden. Hij vertrok met een hele wagen en hij komt met een halve toe, valt nogal op.
                  Die mannen zijn komen kijken, maar schade aan de vangrail was er op het eerste zicht niet.

Btw: Uwen TT stond vlak voor een brug? Mr Polo herkende de nummerplaat maar wist niet van waar, nu met u onderschrift gaat er een belletje rinkelen

Comment

Jaja, ze hebben hem aan het einde tegengehouden. Hij vertrok met een hele wagen en hij komt met een halve toe, valt nogal op.
                    Die mannen zijn komen kijken, maar schade aan de vangrail was er op het eerste zicht niet.

Btw: Uwen TT stond vlak voor een brug? Mr Polo herkende de nummerplaat maar wist niet van waar, nu met u onderschrift gaat er een belletje rinkelen

Schade of niet, ze zullen hem zeker een kosten nota opsturen voor 3 meter vangrail, ze lachen er niet mee..
                    En ik stond inderdaad vrijdag voormiddag aan de brug (toen heb ik de 918 gespot).

Verder nog enkele kiekjes op 500px gezet:

En enkele belgen staan hier:

Comment

• Zaterdag 55 minuten mogen aanschuiven voor 1 toer te doen. Zondag was het al van voor 8h file rijden

Comment

• Zaterdag is het me niet eens gelukt een rondje te rijden. Nadat de baan pas 's-middags weer open ging en vervolgens 5 minuten later weer gesloten heb ik het maar opgegeven. Zondagochtend vlak voor vertrek naar huis dan toch nog even een ronde kunnen doen in de drukte......Was geen snelle ronde, maar heb me toch geamuseerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
                          Zaterdag is het me niet eens gelukt een rondje te rijden. Nadat de baan pas 's-middags weer open ging en vervolgens 5 minuten later weer gesloten heb ik het maar opgegeven. Zondagochtend vlak voor vertrek naar huis dan toch nog even een ronde kunnen doen in de drukte......Was geen snelle ronde, maar heb me toch geamuseerd.

U kar de vrijdag irl gezien, prachtige auto!
                          BMW X5 45e

Comment

• Dank je, waar heb je hem zien staan?

Comment

• op de grote parking stond ie .

Tevreden van een Alfa?
                              BMW X5 45e

Comment

• Zaterdag was een RAMP! Nog nooit zoveel drukte en chaos gezien. Maar ons toch geamuseerd
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Op vrijdag voor de eerste keer zelf gereden. Ondanks de aanvankelijke mist (rond 8u30) en de regen toch een toffe dag gehad. Doordat het circuit eerst even dicht was de simultaor en karting opgezocht en daarna 2 keer 2 ronden gedaan. De eerste run (12u) was het rustig maar lag het nog nat (lichte regen). De tweede run was op een opdrogende baan waarbij het wel veel drukker was. Behalve een bmw met pech en een Evo tegen de vangrail niets geen ongevallen en dus ook geen baansluitingen gehad.
                                  claire's_223-(ZF-6864-43794-1-001).jpg

Comment

• het is nog wat ver in de toekomst maar zijn er mensen die er op OLH Hemelvaart, de 29e mei dus, gaan zijn voor een dag of verlengd weekend?
                                    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                      het is nog wat ver in de toekomst maar zijn er mensen die er op OLH Hemelvaart, de 29e mei dus, gaan zijn voor een dag of verlengd weekend?
                                      Ben daar normaal op 30/05 en/of 01/06

Comment

• miljaar die 1-reeks hangt precies wel door in de bochten :o

Comment

• Klopt, andere vering komt eraan
                                          Ik ging daar wel wat door met overstuur nadien... Iets te snel de bocht door. Was men eerste rondje met de nieuwe
                                          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Working...
                                          X