Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichtenhet is nog wat ver in de toekomst maar zijn er mensen die er op OLH Hemelvaart, de 29e mei dus, gaan zijn voor een dag of verlengd weekend?
Heb een rit in elkaar gestoken waarbij we zowel op donderdag als vrijdag een ritje kunnen doen. Hou niet van heel veel drukte met de moto op de Ring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk BerichtenHou niet van heel veel drukte met de moto op de Ring.
Héél netjes opgevangen, ik zou de mijnen wss in de bomen hangen als em daar begint gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
===============================
gaan er nu mensen donderdag?Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Men benen zijn er nog stijf van, maar die trektocht was wel de moeite. Enkel spijtig dat het geluid van men filmpjes corrupt is en ik dus beeld met ruis heb... Volgende keer opnieuw naar de karoussel dus.
Sent with a Galaxy Note 3Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michel Huisman Bekijk BerichtenMet een X1 geraak je ook wel tot aan de Karussell, scheelt je een hoop spierpijn haha.
Sent with a Galaxy Note 3Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten20 mei & 24 juni => motorcycles only @ the ringBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Holy crap, invasion of the trucksGolf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crutie Bekijk Berichten
Als ik zo nieuwsgierig mag zijn: welke telelens is dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenUw foto's zijn ten minste kwaliteitsmateriaal. Als ik zie wat voor foto's verkocht worden op die NS fotografen websites voor 8 EUR het stuk, schandalig.
Als ik zo nieuwsgierig mag zijn: welke telelens is dat?
Ik gebruik de Canon 100-400 mm lens maar op veel plaatsen ben je met 200 mm al zat genoeg.
Comment
Comment