Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zie een groene Mazda MX5 die bij Nissan staat

Comment

• Gisteren een aantal rondjes gereden met de c30 op semi's. Enorm veel grip. Geschift!
      Alleen aan adenau iets te snel de bocht ingedoken. Gevolg dat ik overstuur kreeg op het gras. Terwijl dtc uit stond.
      Terug mooi kunnen opvangen. Zal wel gefilmd geweest zijn veronderstel ik. Op de gopro staat het er ook op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
        Gisteren een aantal rondjes gereden met de c30 op semi's. Enorm veel grip. Geschift!
        Alleen aan adenau iets te snel de bocht ingedoken. Gevolg dat ik overstuur kreeg op het gras. Terwijl dtc uit stond.
        Terug mooi kunnen opvangen. Zal wel gefilmd geweest zijn veronderstel ik. Op de gopro staat het er ook op.
        Gister kwartiertje gestaan aan Adenauer Forest, als toeschouwer bedoel ik! deze keer niet zelf gereden... stonden daar rond 18u geloof k... moet u gemist hebben!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
          Gister kwartiertje gestaan aan Adenauer Forest, als toeschouwer bedoel ik! deze keer niet zelf gereden... stonden daar rond 18u geloof k... moet u gemist hebben!
          Was van 14u40 daar en was rond 16u00 vertrokken naar huis.
          Veel moto's, weer een paar ongevallen, terwijl het niet echt druk was..

Een paar belgen gezien waaronder een blauwe Ford Fiesta ST (2006), Ferrari F430 (Grijs), Zilvergrijze Mazda MX5.

Comment

• Voor de Nordschleife-toeschouwers, hier GPS-coördinaten van de belangrijkste bochten:

'Entrance Touristenfahrt' => "50.345.*,6.964",
            'Start Clock(Bridge)Antoniusbuche' => "50.343.*,6.960",
            '1 km Tiergarten' => "50.340.*,6.955",
            '2 km Hatzenbach' => "50.337.*,6.945",
            '3 km Hocheichen' => "50.340.*,6.934",
            '4 km Flugplatz' => "50.346.*,6.925",
            '5 km Schwedenkreuz' => "50.355.*,6.924",
            '6 km Fuchsroehre' => "50.360.*,6.925",
            '7 km Adenauer-Forst' => "50.367.*,6.932",
            '8 km Metzgesfeld' => "50.373.*,6.934",
            '9 km Wehrseifen' => "50.376.*,6.942",
            '10 km Lauda-Linksknick' => "50.379.*,6.954",
            '11 km Bergwerk' => "50.377.*,6.961",
            '12 km Kesselchen' => "50.374.*,6.972",
            '13 km Klostertal' => "50.374.*,6.984",
            '14 km Caracciola-Karusell' => "50.372.*,6.988",
            '15 km Hohe Acht' => "50.376.*,6.997",
            '16 km Bruennchen' => "50.370.*,7.005",
            '17 km Pflanzgarten 1' => "50.364.*,6.999",
            '18 km Pflanzgarten 2' => "50.358.*,6.991",
            '19 km Schwalbenschwanz' => "50.356.*,6.983",
            'Finish(Gantry)Doettinger-Hoehe' => "50.351.*,6.980"

https://raw.githubusercontent.com/lpohl/torque2racechrono/master/torque2racechrono.pl

Uitleg hoe er te geraken
            http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=564.0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
              Veel moto's, weer een paar ongevallen, terwijl het niet echt druk was..
              Ja was minder druk dan ik verwacht had

Ja rond 18u was er weer een takelwagen en dan moesten wij ook vertrekken

Die F430 Belg hebben wij ook gezien! Ook Lexus LFA op parking gezien, nu ja je ziet altijd wel veel snel gerief daar

Comment

• Vrijdag ook toerkes gaan doen, op het circuit was het bij momenten toch redelijk druk, terwijl er op de parking bijna geen kat was.

Comment

• Zoals beloofd!

Comment

• spel gaat goed vooruit, is dat ne C30 T5 ofzo?

Comment

spel gaat goed vooruit, is dat ne C30 T5 ofzo?
                      Zie titel van het filmpje en idd wel wat grip precies! Groot verschil?

Comment

• C30 D5 staat er toch.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          C30 D5 staat er toch.
                          dacht al, zoveel onderstuur voor een T5, dat kan nie

Comment

dacht al, zoveel onderstuur voor een T5, dat kan nie
                            D5 ja, met 480nm heb je wel heel soms onderstuur..maar op filmpje lijkt het erger dan het is..alleen bij adenau was ik iets te snel. Voor de rest nauwelijks of geen last ervan gehad.
                            Semi's doen hun best.

Comment

• Aan Adenauer houd je m nog goed recht!

Gechipte D5?

Rond de 9' is al snel

In de tijd dat ik met een 2005 Cooper 115 pk reed, 9'50" getimed, denk dat mijn beste ronde met de 175-mm-veel-te-smal-voor-de-Ring-bandjes 9'40" was ongeveer...

Comment

Aan Adenauer houd je m nog goed recht!

Gechipte D5?

Rond de 9' is al snel

In de tijd dat ik met een 2005 Cooper 115 pk reed, 9'50" getimed, denk dat mijn beste ronde met de 175-mm-veel-te-smal-voor-de-Ring-bandjes 9'40" was ongeveer...
                                Mijn 1ste auto ook, een ford fiesta tdci 116pk deed ik ook rond de 9min 40. Met weinig vermogen kan je continue voluit gaan.
                                2x moeten afremmen voor Gele vlag..kost ook wat seconden. Maar gaat vlot genoeg voor mij. Haal 218 op gps voor swedenkreuz. En de bocht erna het dal met het bos doe ik het liefste. Had ik ook heel licht lift oversteer. Nauwelijks te zien. Kar doet dat goed. Alleen volgende keer op 225/40/18 rijden ipv 235/35/19..soms schuurde de banden in de kassen.

Comment

• Comment

• 218 op Schwedenkreuz?! R u sure? Zo snel haalde ik nergens met het Coopertje! Minder koppel natuurlijk...

Ja dat stuk in bos derna!: naar beneden + bochtje + knik naar boven (dus net na Schwedenkreuz), heb er ooit s zo'n 180 gehaald, was eigenlijk crazy, die bandjes konden dat echt bijna niet meer houden!

Ja 235 is helemaal te breed, zou denken dat 205 het snelst is voor 116 pk tdci...

Moet seconden goed gemaakt hebben in de bochten met mijn 175's want in rechte lijn was jij blijkbaar sneller

Comment

218 op Schwedenkreuz?! R u sure? Zo snel haalde ik nergens met het Coopertje! Minder koppel natuurlijk...

Ja dat stuk in bos derna!: naar beneden + bochtje + knik naar boven (dus net na Schwedenkreuz), heb er ooit s zo'n 180 gehaald, was eigenlijk crazy, die bandjes konden dat echt bijna niet meer houden!

Ja 235 is helemaal te breed, zou denken dat 205 het snelst is voor 116 pk tdci...

Moet seconden goed gemaakt hebben in de bochten met mijn 175's want in rechte lijn was jij blijkbaar sneller
                                      Bedoelde het wel op de C30, niet op de fiesta, 19 inch op een fiesta, lijkt me vrij neig

Comment

• Ja

Eerste stap is FWD ringen, tweede stap RWD?!

Comment

• Ook knap gereden Stoffn! Hoe doet de automaat 't op circuit?

Comment

Working...
                                          X