Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als de ring maar een paar uur open is, is het dan ook zo druk als een volledige dag?

Ik ga vandaag mijn wagen klaarmaken voor een ring bezoek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten
      Ik ben aanwezig met de Scirocco.

Je mag altijd hallo zeggen als je me tegenkomt.
      Tips zijn ook altijd welkom daar het nog maar de 2de keer is dat ik er kom
      Ik heb er al veel gereden,als je me ziet kom je maar eens af dan kan je wa toerkes meebollen met mij.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
        Ik heb er al veel gereden,als je me ziet kom je maar eens af dan kan je wa toerkes meebollen met mij.....
        Doe ik!

Comment

• Zou ik wel eens kunnen gaan als het droog blijft.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Iemand enig idee wat dit is.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Renault Dauphine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jmh Bekijk Berichten
                      renault dauphine
                      ok, thx.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                        Ik heb je nog gezien maar de vriendin was het een beetje beu en Yehann wou al meerijden met jou, dus het zal voor een volgende keer zijn

Comment

• gisteren ook geweest.. veel volk

Comment

• Was inderdaad druk. Wel veel Belgische kentekens gezien.

Comment

• de Ring taxi heeft nog eens een vangrailtje gekust...

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLarenboy Bekijk Berichten
                                Als de ring maar een paar uur open is, is het dan ook zo druk als een volledige dag?

Ik ga vandaag mijn wagen klaarmaken voor een ring bezoek.
                                als Ring slechts paar uur open is 's avonds in de week veel minder volk dan in het weekend

klaarmaken... wat bedoel je?
                                achterbank uithalen, rolkooi? slicks steken,...?

Comment

• Weet iemand nog een goeie verblijfplaats in de omgeving van de Ring?
                                  Voor 2 nachten (nu zaterdag & zondag 9&10).

Comment

• Als ik overnacht is het met de tent zoals dit weekend.

Comment

• Misschien eens luisteren bij haus pit lane in nurburg op minder dan 500m van de start.
                                      Begin juli geweest.heel verzorgde accommodatie en lekker ontbijt voor 50€/nacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten
                                        Ik heb je nog gezien maar de vriendin was het een beetje beu en Yehann wou al meerijden met jou, dus het zal voor een volgende keer zijn
                                        Geen probleem,als je me ziet kom je maar af , volgende keer misschien de vriendin thuis laten

Comment

• Veel volk van hier eigenlijk .. en ik heb niemand gezien :-)
                                          Volgende keer mijn ogen en oren meer de kost geven denk ik

Heb 3 ronden gedaan met de M4. Geweldige brok techniek toch. Ik blijf onder de indruk.

Comment

Working...
                                          X