Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @Steven; zoiets - nieuwe achterbanden, kuipzetel en zespuntsgordel installeren, luchtmassameter proper maken, algemene check-up van motor en remmen.
    Ik denk dat ik morgen ga gaan dan, dan is het korte circuit ook open.

Comment

• Beduidend minder volk tijdens de week. Kleine verrassing dat na de eerste bocht op het grand prix circuit meteen de korte links genomen moest worden en niet de brede loop.

Comment

• Zou ook wel eens in de week willen gaan.
        Zal er eens werk moeten van maken.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• ah tiens ik herken die auto, staat altijd langs de baan naar gent in st martens latem, kan da?

Comment

• yep, dat ben ik

Comment

• Ja het is niet gelijk in Gran Turismo hé die 2e bocht

Comment

• Ik heb je zien rijden..volgens mij zaten we 1x zelfs in dezelfde sessie. Zwarte Nederlandse E36..

Comment

• Comment

• Die gaat hard, 22jaar en al met een GTS op stap. Die Zwitsers gaan ervoor de dag van vandaag

Comment

• Da filmke is beast of ni! Hij houdt zich duidelijk in voor die F10, en hij kan verdoeme een stukske rijden ze. Eén van de leukste on board NS filmkes die ik in lange tijd heb gezien!

Comment

• De F10 is wel rapper op het rechte stuk, maar één de bochten eraan komen is die een vogel voor de kat.

Comment

• Je ziet ook duidelijk dat de taxi rekening houd met de andere, minder goede / snelle voertuigen.
                          Iets wat de M3 niet doet.
                          Hij kan rijden en hij kent het circuit maar die gast zit blijkbaar serieus opgefokt. 😀
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ja is wel redelijk zot filmpje! Kversta dat zijn passagier niet op zijn gemak zat! Die M3 GTS is wel fricking efficiënt, in combinatie met vree goede piloot, deed me alweer denken aan Playstation

Comment

• Kerel kan idd een potje rijden.
                              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ivm. Ring-tijden Mégane RS 275 Trophy-R vs Leon Cupra 280,

lees ik hier net dat de Mégane op specifiek door Michelin aangepaste Pilot Sport Cup 2's zat en
                                de Leon op "standaard" Cup 2's (allebei in maat 235/35/19)... Mégane zal hierdoor dus wel paar seconden sneller rijden dan op de standaard Cup 2's... maar wie is nu de snelste op dezelfde Michelins? dat is de vraag!

Seat even notes that their Pilot Sport tires are £540 less than the ones you can get on the Renault Megane RS 275 Trophy-R

You're Spanish Volkswagen subsidiary Seat. You put out a front-wheel drive car that manages an awesome 7:58.4 lap time on the 'Ring. What do you do about it? Gloat? Well, you definitely do that, but you also put out a special performance pack to celebrate this act of driving really fast.

Verder ontwikkelde Michelin specifieke Pilot Sport Cup 2-banden voor de recordpoging.
                                http://www.autogids.be/artikel/nieuw...rug-18792.cfm#

Comment

• hoeveel chance heb je dan:

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

directe actie vanaf 1:40

vanuit de andere Impreza:

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Last edited by Liquid Li0n; 20/08/2014, 13:23.
                                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Fotos!

BMW M4 F82 by poolhaas1, on Flickr

Ferrari 458 Italia by poolhaas1, on Flickr

Ferrari F12 Berlinetta by poolhaas1, on Flickr

Mercedes SLR McLaren 722 Edition by poolhaas1, on Flickr

Caterham by poolhaas1, on Flickr

Renault Twingo by poolhaas1, on Flickr

Veel Belgen tegen gekomen, dus als er nog forumgangers geweest zijn, zoek maar even: https://www.flickr.com/photos/815768...7646763984616/

Comment

• Alweer een M5 Ringtaxi gecrashd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Steven231 Bekijk Berichten
                                        'T ziet er niet gezond uit.

Comment

• Gisteren was een ramp,het éne ongeval na het andere,op het einde nog dikke chance gehad,na een scherp bochtje stonden er een pak auto's stil op de weg na een zwaar ongeval met een BMW ,nog juist op het gras er naast kunnen schuiven en niks geraakt...

Comment

Working...
                                          X