Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren was een ramp,het éne ongeval na het andere,op het einde nog dikke chance gehad,na een scherp bochtje stonden er een pak auto's stil op de weg na een zwaar ongeval met een BMW ,nog juist op het gras er naast kunnen schuiven en niks geraakt...
Geluk gehad dan.
Geen beelden van? 😄
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Gisteren was een ramp,het éne ongeval na het andere,op het einde nog dikke chance gehad,na een scherp bochtje stonden er een pak auto's stil op de weg na een zwaar ongeval met een BMW ,nog juist op het gras er naast kunnen schuiven en niks geraakt...
Al een chance dan Dix...
Dus ge waart in ne slip? Ja tblijft 't risico van het vak zejer :-)
Ik dacht da ik er beelden van had want ik moest filmen als ik achter ne kameraad zijn Megane RS reed maar blijkbaar had ik op't verkeerd knopke gedrukt en stond er niks op,weer een youtube hit gemist....
't Was idd een dagje om rap te vergeten, had ook nie verwacht dat het zó druk ging zijn
Hier ook, veels te druk voor mij. Daarom wacht ik meestal tot de herfst/winter om mijn toerist rondjes te doen.
Ik zag ook dat er weer een hoop gele graffiti voor Brunnchen was bijgekomen, weet niet of het daar al langer is maar hopelijk hindert het niet veel.
Ik zag U nog een 2de keer passeren maar was net naar de SLR aan het gapen.
Die ring-taxi's kunnen ze er beter afhouden en overlaten aan de local boys die het circuit door en door kennen en op zijn minst respect hebben voor de mede TF-er.
Gisteren was een echte ramp, wij hebben amper 1 rondje kunnen rijden , en bij dat ene rondje kregen we gratis bij; 3 oilspur's 2 gele vlaggen en dwazen die nog nooit het woord rechts(e pedaal) gehoord hebben.
Dat zijn toch geen amateurs die met de ringtaxi's rijden?
Ik denk dat die meer respect hebben voor de andere (ook de tragere) rijders.
Het zijn vooral diegene die denken dat ze Vettel zijn en zo hard mogelijk willen gaan die minder aan andere denken.
Tf is geen trackday dus ook toeristen en trage rijders rijden erop.
De hedendaagse ring-taxi chauffeurs zijn alles behalve professioneel en hebben 0,0 respect.
Dat was trouwens de reden van de vorige ring-taxi crash...een snellere porsche niet voorbij willen laten en over hun eigen limiet gegaan.
En dat met passagiers erin die zot veel geld betalen... dat noem ik zeer amateuristisch.
Comment