Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Verwachten jullie grote drukte op de ring deze zaterdag?

Comment

• Yap! Het gaat er druk zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dante Bekijk Berichten
          Verwachten jullie grote drukte op de ring deze zaterdag?
          Niet meer als anders op een zaterdag.

Ik ga 's morgen zodat ik eerst wat kan rijden en daarna als de drukte wat opkomt me aan de zijkant kan zetten, met een stoeleke, drinken en pokerkist voor de stille momenten
          BMW X5 45e

Comment

• Heb zin om dit weekend terug te gaan maar 2 keer op 1 week is wat te veel vant goede

Comment

• Ge kunt altijd met mr.polo meebollen desnoods!
              BMW X5 45e

Comment

• Is geen slecht gedacht, maar ga eerst kijken of ik zaterdag weg kan

Comment

• Wij hebben vorige keer een nieuwe "toegangsweg" gevonden ipv degene die we gewoon zijn. Die banen daar
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Wij hebben vorige keer een nieuwe "toegangsweg" gevonden ipv degene die we gewoon zijn. Die banen daar
                    linkje?

Heb tot nu toe 2 routes, maar dat zijn de gekende.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Is geen slecht gedacht, maar ga eerst kijken of ik zaterdag weg kan
                      Bolt ma mee.. Tijd maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                        Bolt ma mee.. Tijd maken
                        Voila, deze man spreekt eens wijze woorden
                        BMW X5 45e

Comment

• Er is dus een Russische overnemer gevonden, afwachten op meer nieuws.
                          Zondag ga ik nog eens oprijden als het weer toelaat

Comment

• De Rus heeft het deel van dhr. Wild overgenomen en is dus 2/3 eigenaar. Meteen de betalingen t/m december gedaan (10 miljoen). Blijkbaar blijft Wild aan als dagelijkse leidinggevende. Of zoiets.

Comment

• Comment

• Een greep uit het Belgisch geweld van vandaag.

De rest zit hier ergens tussen: https://www.flickr.com/photos/815768...7649088483721/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
                                  Er is dus een Russische overnemer gevonden, afwachten op meer nieuws.
                                  Zondag ga ik nog eens oprijden als het weer toelaat
                                  Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
                                  De Rus heeft het deel van dhr. Wild overgenomen en is dus 2/3 eigenaar. Meteen de betalingen t/m december gedaan (10 miljoen). Blijkbaar blijft Wild aan als dagelijkse leidinggevende. Of zoiets.
                                  binnenkort gaat hij nog zeggen: Russen mogen er gratis op, voor de rest prijsverhoging
                                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Gaan er nog mensen in de maand NOV naar de Nurburgring??
                                    Is een zondag (veel) drukker dan een zaterdag?
                                    Greetz,
                                    Canonball

Comment

• Merci voor de foto's
                                      Opel Insignia OPC
                                      BMW X5 3.0i
                                      Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Canonball Bekijk Berichten
                                        Gaan er nog mensen in de maand NOV naar de Nurburgring??
                                        Is een zondag (veel) drukker dan een zaterdag?
                                        Zaterdag en Zondag is het even druk maar nu zal het wel wa rustiger zijn,ik ga zeker nog eens proberen te gaan in November.....

Comment

• Zaterdag was het aangenaam druk, nie te druk maar ook niet echt kalm. 'S morgens om 10u was er nog maar weinig volk.
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X