Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenZaterdag en Zondag is het even druk maar nu zal het wel wa rustiger zijn,ik ga zeker nog eens proberen te gaan in November.....Greetz,
Canonball
-
Oorspronkelijk geplaatst door Canonball Bekijk BerichtenHoi kefkie, rijden jullie dan 's morgens vroeg op? Ik neem aan van wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Canonball Bekijk BerichtenHoi kefkie, rijden jullie dan 's morgens vroeg op? Ik neem aan van wel?
7.30u vertrokken in het antwerpse, 9.45u daar met 2 koffiestopsBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Canonball Bekijk BerichtenAlleen als het rustig droog weer is neem ik aan? Wind kan verraderlijk zijn?BMW X5 45e
Comment
-
Vooral Fuchsröhre, al ge denkt dat het overal droog is komt er wel eens een natte verassing daar beneden.
Gisteren een paar rondes gedaan, 1 vlak na de opening toen het vochtig en redelijk mistig was en 1 op de middag toen het redelijk droog was.
Weet niet of het tot half 5 open bleef, ben rond 15u vertrokken toen de mist redelijk stevig werd aan de ingang.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIkke wel, zeker omdat het de eerste keer was met een andere auto en ik de drukte wat wilde vermijden .
7.30u vertrokken in het antwerpse, 9.45u daar met 2 koffiestops
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIdd de yannick was zeer vrouwelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIkke wel, zeker omdat het de eerste keer was met een andere auto en ik de drukte wat wilde vermijden .
7.30u vertrokken in het antwerpse, 9.45u daar met 2 koffiestopsGreetz,
Canonball
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIdd de yannick was zeer vrouwelijk
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten7u vertrekken is bij ons 9u40 aankomen.
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
110ltr naft voor 650km
Dan doe ik het toch beter ze, bij mij was het 1022 km voor 110 liter. Wel grappig, ik heb exact 110,23 liter opgedaan, en gij ook precies
Comment
-
Blijkbaar ja
Wij hebben de laatste 40-50km autostrade in duitsland wel constant tussen de 180-235 gehangen en dan zat ik op een verbruik van 22ltr/100km..
Wel mispakt aan een bocht op de autostrade. Aan 230 is dat best een scherpe bochtBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten208 me die astra? Zo'n afwijkende teller? Die halen toch maar 190 op werkelijke topsnelheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten7u vertrekken is bij ons 9u40 aankomen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenCanonball woont een heel pak dichter bij de grens. :-)
Comment
Comment