Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Allé, de diehards hier: nog n jaartje gratis in DE, op en af naar de ring...
vanaf 2016 betalen voor autostrade.... En als je geregeld gaat heb je dus n jaarabo aan je broek...zou iets ve 130e zijn/worden...
Allé, de diehards hier: nog n jaartje gratis in DE, op en af naar de ring...
vanaf 2016 betalen voor autostrade.... En als je geregeld gaat heb je dus n jaarabo aan je broek...zou iets ve 130e zijn/worden...
ja thuisblijven is altijd het goedkoopste, is in alles zo he
die peage zal je normaal knn. vermijden als je geen autostrade doet, kom je België binnen via Duitst. Gewest
voor ons valt het nog mee naar de Ring, zie daar regelmatig Britten ook bv.
Alleen jammer dat de situatie in Duitsland zo niet meer is. Steeds meer snelheidsbeperkingen en het wegdek is ook niet altijd zo goed meer op veel plaatsen.
Dale Lomas werkt al eventjes niet meer voor Rent4Ring. Hij is nu freelance voor zijn eigen firma BrideToGantry. Maar dat heeft hij inderdaad gepost. Is te vinden op www.nuerburgring.de in de shop.
Ik koop alvast voor 30-04 nog mijn 25-ritten kaart. Ik vraag me wel af wat ze gaan doen om de wachttijden te verminderen.. Waarschijnlijk gewoon de prijs terug omhoog trekken zodat minder volk gaat rijden en ze toch even veel gaan verdienen
Dale Lomas werkt al eventjes niet meer voor Rent4Ring. Hij is nu freelance voor zijn eigen firma BrideToGantry. Maar dat heeft hij inderdaad gepost. Is te vinden op www.nuerburgring.de in de shop.
Ik koop alvast voor 30-04 nog mijn 25-ritten kaart. Ik vraag me wel af wat ze gaan doen om de wachttijden te verminderen.. Waarschijnlijk gewoon de prijs terug omhoog trekken zodat minder volk gaat rijden en ze toch even veel gaan verdienen
Ah oei ik dacht dat hij nog altijd voor R4R werkte. Maar nu je het zegt val het idd op dat hij sinds vorige winter niets meer R4R gerelateerd had gepost.
Die wachttijden dat vraag ik mij ook af, ben vorig jaar geweest dat de ring van 9u tot 16.30 afgesloten was owv een ongeval (duh). Direct naar de auto gespurt toen het openging (was mee met iemand in een Focus ST) we rijden nog geen minuut erop als er aan de toegang met het GP circuit (omgeving tiergarten dus) al een motorrijder onderuit was gegaan. Weer een uur toe, uiteindelijk heeft iedereen mee kunnen rijden haha maar de nodige ongevalletjes onderweg waren er wel. Toen beslist van op dagen te gaan dat het wat rustiger is en niet die supperdrukke weekenddagen die dan speciaal geadverteerd worden.
Om leuke wagens te zien is dat plezant, maar als ge wat rondjes wilt rijden is da wa minder
Die wachttijden dat vraag ik mij ook af, ben vorig jaar geweest dat de ring van 9u tot 16.30 afgesloten was owv een ongeval (duh). Direct naar de auto gespurt toen het openging (was mee met iemand in een Focus ST) we rijden nog geen minuut erop als er aan de toegang met het GP circuit (omgeving tiergarten dus) al een motorrijder onderuit was gegaan.
Niet dat het iets uitmaakt, maar de reden dat het toen dicht was, was omdat ze een probleem hadden met hun oranje-waarschuwingssysteem-lichten. Heb daar toen ook een hele dag staan tureluren
Ben echt benieuwd of er daadwerkelijk iets (behalve een te verwachten prijsstijging) zal veranderen.
Comment