Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe zalig moet dat zijn om gewoon al schuivend dat circuit af te glijden.

Ik wil hier ook sneeuw

BMW X5 45e

Comment

• Wil liever 's nachts eens rijden daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
        Wil liever 's nachts eens rijden daar
        of 's nachts in de sneeuw
        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue5 Bekijk Berichten
          Ring is open vant weekend
          Gisteren ook, al een paar keer op de webcam gekeken maar nog geen enkele auto gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Manuelos Bekijk Berichten
            Gisteren ook, al een paar keer op de webcam gekeken maar nog geen enkele auto gezien
            ja ook al paar keer gecheckt en nog niet veel gezien,

een uur geleden wel een Skoda Roomster!

Comment

• Allé, de diehards hier: nog n jaartje gratis in DE, op en af naar de ring...
              vanaf 2016 betalen voor autostrade.... En als je geregeld gaat heb je dus n jaarabo aan je broek...zou iets ve 130e zijn/worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
                Allé, de diehards hier: nog n jaartje gratis in DE, op en af naar de ring...
                vanaf 2016 betalen voor autostrade.... En als je geregeld gaat heb je dus n jaarabo aan je broek...zou iets ve 130e zijn/worden...
                ja thuisblijven is altijd het goedkoopste, is in alles zo he

die peage zal je normaal knn. vermijden als je geen autostrade doet, kom je België binnen via Duitst. Gewest

voor ons valt het nog mee naar de Ring, zie daar regelmatig Britten ook bv.

Comment

• Ik betaal met plezier 130€ om een jaar lang zo hard te mogen rijden als dat ik wil, en een goed wegdek.

Comment

• Alleen jammer dat de situatie in Duitsland zo niet meer is. Steeds meer snelheidsbeperkingen en het wegdek is ook niet altijd zo goed meer op veel plaatsen.

Comment

• tussen Aken en de wissel naar de 61 ligt zopas een geheel nieuw wegdek, en no speed limit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Effy Bekijk Berichten
                        tussen Aken en de wissel naar de 61 ligt zopas een geheel nieuw wegdek, en no speed limit
                        Das een zotte baan, amai
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Effy Bekijk Berichten
                          tussen Aken en de wissel naar de 61 ligt zopas een geheel nieuw wegdek, en no speed limit

Dat is idd een tof stuk, paar maanden geleden daar nog stevig op doorgereden.

Comment

• image.jpg

Comment

• Dale Lomas van Rent4Ring postte dit net:

Comment

• Formel race car in de sneeuw in 14'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                                  Dale Lomas van Rent4Ring postte dit net:
                                  Dale Lomas werkt al eventjes niet meer voor Rent4Ring. Hij is nu freelance voor zijn eigen firma BrideToGantry. Maar dat heeft hij inderdaad gepost. Is te vinden op www.nuerburgring.de in de shop.
                                  Ik koop alvast voor 30-04 nog mijn 25-ritten kaart. Ik vraag me wel af wat ze gaan doen om de wachttijden te verminderen.. Waarschijnlijk gewoon de prijs terug omhoog trekken zodat minder volk gaat rijden en ze toch even veel gaan verdienen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door balliere Bekijk Berichten
                                    Dale Lomas werkt al eventjes niet meer voor Rent4Ring. Hij is nu freelance voor zijn eigen firma BrideToGantry. Maar dat heeft hij inderdaad gepost. Is te vinden op www.nuerburgring.de in de shop.
                                    Ik koop alvast voor 30-04 nog mijn 25-ritten kaart. Ik vraag me wel af wat ze gaan doen om de wachttijden te verminderen.. Waarschijnlijk gewoon de prijs terug omhoog trekken zodat minder volk gaat rijden en ze toch even veel gaan verdienen
                                    Ah oei ik dacht dat hij nog altijd voor R4R werkte. Maar nu je het zegt val het idd op dat hij sinds vorige winter niets meer R4R gerelateerd had gepost.

Die wachttijden dat vraag ik mij ook af, ben vorig jaar geweest dat de ring van 9u tot 16.30 afgesloten was owv een ongeval (duh). Direct naar de auto gespurt toen het openging (was mee met iemand in een Focus ST) we rijden nog geen minuut erop als er aan de toegang met het GP circuit (omgeving tiergarten dus) al een motorrijder onderuit was gegaan. Weer een uur toe, uiteindelijk heeft iedereen mee kunnen rijden haha maar de nodige ongevalletjes onderweg waren er wel. Toen beslist van op dagen te gaan dat het wat rustiger is en niet die supperdrukke weekenddagen die dan speciaal geadverteerd worden.

Om leuke wagens te zien is dat plezant, maar als ge wat rondjes wilt rijden is da wa minder

Comment

• Vandaag 11:44 uur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                                        Die wachttijden dat vraag ik mij ook af, ben vorig jaar geweest dat de ring van 9u tot 16.30 afgesloten was owv een ongeval (duh). Direct naar de auto gespurt toen het openging (was mee met iemand in een Focus ST) we rijden nog geen minuut erop als er aan de toegang met het GP circuit (omgeving tiergarten dus) al een motorrijder onderuit was gegaan.
                                        Niet dat het iets uitmaakt, maar de reden dat het toen dicht was, was omdat ze een probleem hadden met hun oranje-waarschuwingssysteem-lichten. Heb daar toen ook een hele dag staan tureluren
                                        Ben echt benieuwd of er daadwerkelijk iets (behalve een te verwachten prijsstijging) zal veranderen.

Comment

Working...
                                        X