Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
    Fijn zo'n eerste ronde waar de drukte meevalt smaakt naar meer neem ik aan?
    Mijn maat heeft zijn eerste ronde gedaan in de zomer vlak na een baansluiting, is er nog niet goed van
    Zo rustig is idd ideaal als je zelf de eerste keer achter het stuur zit. Was echt een aangenaam ritje, af en toe de pinker eens opzetten zodat de Megane RS 'zotten' (niet echt, maar snelheidsverschil is gewoon groter) aangereden komen en genieten maar. Gewoon eigen tempo en eigen lijnen rijden wanneer mogelijk heerlijk.

Vorig jaar toen ik op de passagierszetel zat eens geweest toen het circuit al van 's morgens vroeg toe was na een ongeval. Dan om 16u eindelijk open, zie je aan tiergarten al een motorrijder tegen de grond. Maar voor de rest toen ook genieten, alleen zou die drukte niet ideaal zijn voor de eerste lap ooit op de NS

Comment

• image.jpg

Vandaag op de ring

Comment

• Prachtig.
        BMW X5 45e

Comment

• Is volgens mij deze, kan er wel mee omweg:
          1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
          2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
          2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• In het Ferrari lovers topic is hij ook te zien op Spa.

Een filmpje van hem op de ring met een GT2.
            De man kan serieus goed rijden.

Comment

• Eerste keer op de ring met de "nieuwe" M3

Comment

• Helaas wat serieus negatief nieuws te brengen.
                Tijdens een VLN race vandaag is Jann Mardenborough het publiek ingevlogen tijdens een crash. Één van de toeschouwers is daarbij overleden en minstens vier gewonden.

Bron 1
                Bron 2
                Bron 3 (Jalopnik dus Engels)
                Last edited by Bwlian; 28/03/2015, 15:49.

Comment

• Heel spijtig voor de overledene en gewonden.
                  Motorsport is nooit zonder gevaar.

Wat me wel opvalt in de laatste foto is dat de wagen tussen 2 rijen hekken ligt.
                  Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                  2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                  2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                  2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                  2015 Golf 7 GTD

Comment

• Het was precies alsof die wagen opsteeg, dat zie je ook niet zo veel.

Comment

• Mwah

Comment

• Inderdaad;

Comment

• Triestig om niet meer thuis te komen na wat een dag plezier moest zijn.
                          Veel sterkte aan de nabestaanden.

Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                          Wat me wel opvalt in de laatste foto is dat de wagen tussen 2 rijen hekken ligt.
                          Je mag tot aan het grote hek staan, er zijn zelfs openingen waar mensen kunnen filmen/foto's nemen.

Comment

• Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                Inderdaad;

Eentje van mark webber in Lemans '99

BMW X5 45e

Comment

• Vrij scary, had het ongecensureerd filmpje vanmorgen ook al gezien. Echt niet normaal, die GT-R GT3 wagen heeft naar t schijnt wel meer last van onstabiele aero. De SLS AMG had dat bvb ook (GT3 versie) maar het AMG team heeft daar vrij snel een upgrade package voor uitgebracht (was al klaar tegen de volgende VLN race) zodat hij mooi stabiel hing over schwedenkreuz.

Comment

• Ik dacht vandaag bol ik eens naar de ring,kwestie van de jaarkaart in orde te maken en nog eens wa toerkes te rijden maar na 10 km in Duitsland te zijn direkt een grote file door een ongeval,2 uur later was ik 4km verder,eerste afrit gepakt en terug naar huis gebold,klote dagske.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                      Ik dacht vandaag bol ik eens naar de ring,kwestie van de jaarkaart in orde te maken en nog eens wa toerkes te rijden maar na 10 km in Duitsland te zijn direkt een grote file door een ongeval,2 uur later was ik 4km verder,eerste afrit gepakt en terug naar huis gebold,klote dagske.....
                                      Amai daar zegt ge zo iets, wouden vandaag ook gaan.. Naar ginder 3,5u in de file en besloten om maar terug te draaien. Dan maar iets gaan eten en even gaan karten, weer 1,5u in de file op de terugweg. Verschrikkelijke dag!

Comment

• BMW X5 45e

Comment

• Z'n eerste rondje Nordschleife zeker

Comment

Working...
                                          X