Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
    Als je de lucht beelden ziet tijdens de WTCC training valt het op dat de mensen overal rond het circuit zitten, ook op de meest onmogelijke plaatsen staat dan een caravan.
    Hoe ze er soms geraken is mij een raadsel en zal enkel geweten zijn door de lokale bevolking denk ik..

Sent from here
    Correct, vandaag Caravans en Mobilhomes zien staan op plaatsen waar gewoon geen weg is...
    onbegrijpelijk hoe die daar terecht komen.
    Hing wel een zalige sfeer

Comment

• Prachtige kampvuren te zien op de streams daarnet!
      Waar parkeer je überhaupt ergens mocht je nu nog gaan kijken?
      1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
      2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
      2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Wij stonden op een bos pad geparkeerd op +-30min wandelen van Hohe Acht.

Comment

• 24h was echt de moeite, we zijn van vrijdag tot nu op verschillende plaatsen geweest, overal en drukte maar ook niet overdreven.
          Gisteren nacht stonden we op de campingplaats rond Hatzenbach, prachtig verlicht in alle kleuren van de regenboog met grote vuurhaarden om op te warmen en vuurwerk op de paar minuten.
          Parking naar Brunchen was beter geregeld (met omweg) dit was vorig jaar één grote opstopping.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door poolhaas Bekijk Berichten
            24h was echt de moeite, we zijn van vrijdag tot nu op verschillende plaatsen geweest, overal en drukte maar ook niet overdreven.
            Gisteren nacht stonden we op de campingplaats rond Hatzenbach, prachtig verlicht in alle kleuren van de regenboog met grote vuurhaarden om op te warmen en vuurwerk op de paar minuten.
            Parking naar Brunchen was beter geregeld (met omweg) dit was vorig jaar één grote opstopping.

Hoe liep die dan? Want die 2 km ervoor was de baan afgesloten en moest je via Hohe Acht naar Adenau (waar je niet binnen kon door de mega drukte)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Hoe liep die dan? Want die 2 km ervoor was de baan afgesloten en moest je via Hohe Acht naar Adenau (waar je niet binnen kon door de mega drukte)
              waar je normaal afdraait voor naar Brunnchen te rijden was het afgesloten en moest je verder door rijden. Zo'n 3 km naar het volgende dorpje een paar keer links afdraaien en daar kon je op een groot veld parkeren op een 150m van Brunnchen. Wel smalle wegje maar de drukte viel mee.

Comment

• Dan kwam je uit de richting van Nutburg?
                Ik kwam van de andere kant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Dan kwam je uit de richting van Nutburg?
                  Ik kwam van de andere kant.
                  Klopt ja. Kwamen van de camping aan het hoofdgebouw gereden.

Comment

• Mijn foto's van de top 5

1. Team WRT Audi R8 LMS

2. Team Marc VDS BMW Z4 GT3

3. Falken Motorsports Porsche 997 GT3 R

4. Team Marc VDS BMW Z4 GT3

5. Black Falcon Mercedes SLS AMG GT3

Mooi resultaat voor de Belgische teams

Comment

• Toch spijtig dat het Marc VDS team met Maxime Martin er toch wel net weer naast grijpt.. that BMW is cursed.

Comment

• De 24h was weer meer dan geslaagd!
                        Kan al niet wachten tot volgend jaar zal wel maar vanaf de vrijdagochtend of s'avond kunnen vertrekken nu de donderdagvoormiddag al vertrokken.

Comment

• Zaterdag vlug even gestopt aan de Ring het was nog redelijk rustig vond ik enkel in de namiddag een sluiting gehad van zeker meer dan een uur.
                          Zotten van Saoedi-Arabië ze hadden ook nog heel de zelfde mee enkel was die in geel.

Comment

• Comment

• Comment

• Klein vraagje, zondag tijdens een baansluiting liep ik rond op de parking.
                                Toen die terug open ging werd er een KTM X-Bow aan de kant gezet en een pakte de marshal een blad van het clipboard dat tegen het hek hing, enkele minuten later mocht hij door rijden.
                                Enig idee wat dat papier juist is? Dacht eerst iets met geluid maar er werd niets opgenomen ofzo. Had geen camera bij anders nam ik een foto

Comment

• iemand die vrijdag gaat? Kan een hele dag gereden worden.
                                  en zaterdag is het historic cup op de nordscheifle.
                                  Ik ga deze 2 dagen en rij dan zondagochtend door naar bimmerfest.

Comment

• Mensen die morgen gaan?
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Willen wel, maar heb doopfeest van de kleine
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                        Mensen die morgen gaan?
                                        Aanwezig....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
                                          Mensen die morgen gaan?
                                          Ik zal er ook zijn

Comment

Working...
                                          X