Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
    Ziet er vrij goed uit maar je remt voor teveel bochten waar het ni nodig is maar das puur nog een gebrek aan parkoer kennis,ik zou eigenlijk eens een toerke moeten meerijden als uw co piloot ,ben er zeker van dat je een 30 sec. van uw tijd afdoet..

Kan ik u ook eens huren dan?

Ik doe nu met mijn boot +- 9min30 zonder al te hard te pushen. Blijft een gevaarlijk parcours met niet al te veel ruimte en soms zotte mensen op de baan..
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
      Ziet er vrij goed uit maar je remt voor teveel bochten waar het ni nodig is maar das puur nog een gebrek aan parkoer kennis,ik zou eigenlijk eens een toerke moeten meerijden als uw co piloot ,ben er zeker van dat je een 30 sec. van uw tijd afdoet..
      Bedankt Dirk!
      Ik ken de baan daar wel. Enkel vind ik dat mijn wagen door de bulten en oneffenheden vrij hard uit balans geraakt. Op sommige stukkeb dan weer niet... Dus op dat vlak inderdaad misschien te weinig baankennis..
      Kan misschien ook liggen aan het feit dat men voorbanden versleten waren?
      Spring volgende keer gerust mee in de auto! Heel graag zelfs!
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Kan ik u ook eens huren dan?

Ik doe nu met mijn boot +- 9min30 zonder al te hard te pushen. Blijft een gevaarlijk parcours met niet al te veel ruimte en soms zotte mensen op de baan..
        Tuurlijk en zelfs nog gratis ook :-) Ja zotte mensen zijn er overal hé,maar na een tijdje word je da wel gewoon.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
          Bedankt Dirk!
          Ik ken de baan daar wel. Enkel vind ik dat mijn wagen door de bulten en oneffenheden vrij hard uit balans geraakt. Op sommige stukkeb dan weer niet... Dus op dat vlak inderdaad misschien te weinig baankennis..
          Kan misschien ook liggen aan het feit dat men voorbanden versleten waren?
          Spring volgende keer gerust mee in de auto! Heel graag zelfs!
          Misschien is uw ophanging ook wel ni ideaal afgesteld voor op de ring,te hard is zeker ni goed en versleten voorbanden gaan da natuurlijk ook ni verbeteren,ga zeker eens een toerke met u meedoen....

Comment

Dit weekend nogmaals naar de ring geweest. Krijg stilletjes aan iets meer vertrouwen op de ring... Al denk ik te veel aan de crash filmpjes die je op het internet vind zie je vooral op de snelle stukken.
            Hier volg ik mijn maat in een Z4 met JB4. Spijtig van de gele vlag en de E30 in het begin.
            Jammer dat mijn voorbanden bijna op waren... Volgende keer nieuw banden steken. Gaat goed zijn voor het vertrouwen.

Tips zijn altijd welkom!

Stevig gereden wel! Net zoals Dixie zegt, kan je veel sneller door sommige bochten dan je denkt
            Ik ben in het begin ook eens meegereden met iemand met meer ervaring op de ring en dan rijd je al direct een 20 seconden sneller daarna

Had je trouwens gespot gisteren, wel niet op de ring zelf... Dikke ketel

Comment

• Tja, de ring is echt iets apart hé
              heb niet snel schrik, maar toch wel veel ontzag daarvoor
              trackkennis is hier veel waard.
              het toertje met Dixie was even slikken op bep plaatsen haha....

ideaal is denk ik dat je is meerijdt, en je de 2de toer voorrijd, zal idd goed helpen dan!;-)

Comment

• Btw: ring echt dicht vanaf oktober of worden die openinguren/dagen nog aangevuld?

Comment

• Soms worden ze later bijgevoegd, maar ik neem aan dat er door de aanpassingen wat werk aan het circuit is. Wanneer die gebeuren weet ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michael89 Bekijk Berichten
                    Stevig gereden wel! Net zoals Dixie zegt, kan je veel sneller door sommige bochten dan je denkt
                    Ik ben in het begin ook eens meegereden met iemand met meer ervaring op de ring en dan rijd je al direct een 20 seconden sneller daarna

Had je trouwens gespot gisteren, wel niet op de ring zelf... Dikke ketel
                    Thanks!
                    Waar heb je me gezien?

Klopt. Ik besef dat ik veel tijd laat liggen. Maar op de Nurburgring hou ik me echt rustig... Youtube staat vol van domme accidenten waar je niets aan kan doen.. Te duur speelgoed om te crashen

Comment

Thanks!
                      Waar heb je me gezien?

Klopt. Ik besef dat ik veel tijd laat liggen. Maar op de Nurburgring hou ik me echt rustig... Youtube staat vol van domme accidenten waar je niets aan kan doen.. Te duur speelgoed om te crashen
                      Ja dat is ook zo, beter safe rijden dan stukken rijden!

ik had u 1x gezien toen je net afreed van de ring en 1 keer reed je achter mij van adenau omhoog richting hoofdbaan... (gele clio 4 rs)

Comment

• Zij die het fenomeen Gatebil nog niet kennen zullen dit filmpje zeker kunnen smaken:

Featuring Team Pony Drift:http://fb.com//teamponydriftProduced by NORBEFILMS:http://fb.com/NORBEFILMSAdditional footage by Karolis Jonikas:http://fb.com/joni...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michael89 Bekijk Berichten
                          Ja dat is ook zo, beter safe rijden dan stukken rijden!

ik had u 1x gezien toen je net afreed van de ring en 1 keer reed je achter mij van adenau omhoog richting hoofdbaan... (gele clio 4 rs)
                          Ah klopt! Herinner ik me nog! Je reed net de parking af he?
                          Volgende keer teken doen he

Comment

• heerlijk...een beetje (veel) testrijder plagen

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                              heerlijk...een beetje (veel) testrijder plagen

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Arme testchauffeur

Comment

• Die mannen laten zich daar ook niet aan vangen hoor.
                                Die rijdt rond met een laptop naast hem en doet wat hij moet doen en dat is niet de snelste ronde rijden of racen tegen anderen.
                                Natuurlijk wil hij op zijn gemak zijn werk kunnen doen en laat hij hem even voor.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                  Die mannen laten zich daar ook niet aan vangen hoor.
                                  Die rijdt rond met een laptop naast hem en doet wat hij moet doen en dat is niet de snelste ronde rijden of racen tegen anderen.
                                  Natuurlijk wil hij op zijn gemak zijn werk kunnen doen en laat hij hem even voor.
                                  In het 2e stuk van het filmpje zit gij nochtans goed te geven

Comment

• Gixxer, reed jij daar ook achter?
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                      Gixxer, reed jij daar ook achter?

Volgens de vloeibare wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                                        In het 2e stuk van het filmpje zit gij nochtans goed te geven
                                        ????

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                        Gixxer, reed jij daar ook achter?
                                        Neen, ik zat achter een Astra.
                                        Binnenkort achter een granaat rode Audi.

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                        Volgens de vloeibare wel
                                        Lol, heb zelf gene R gezien.
                                        Zal nog eens moeten kijken zeker.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• oops, ik zie dat ik een tipfout heb gemaakt, dat moet hij ipv gij zijn natuurlijk. Dus Gixxer, ik had het niet over u, al kan je natuurlijk altijd nog in het filmpje voorkomen, dat weet ik niet.

Comment

Working...
                                          X