Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nurburgring Lovers V3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat zal zich wel eens wreken.
    Momenteel kunnen ze nog wat volk missen, maar dat gaat niet blijven duren.
    Ik ben begonnen aan 24€ per ronde denk ik.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Persoonlijk betaal ik liever wat meer en dat er dan minder verkeer is,want het is erg soms...echt erg, 1 rondje rijden, aanschuiven om er terug af te gaan omdat het ondertussen terug toe is, dan weer aanschuiven omdat terug open is etc. Als ge dan welgeteld 4 ronden kunt rijden op 1 dag ist veel en dan tijdens elk van die ronden om de 2km stoppen manman

Comment

• Idem, zelfs de ochtenden zijn enorm druk tegenwoordig.
        BMW X5 45e

Comment

• Minder volk ga je hier niet door krijgen ze...iedereen blijft da toch doen, ik zou dat bv ook doen omdat ik dat is heel graag wil doen, dus als da 35 euro zou zijn zou ik da ook nog doen.

En dat weten die mannen van de Ring organisatie ten slotte ook.
          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Ofwel vanaf 10rondenkaart verkopen ipv 1rondekaart...vanaf bv 350euro voor 10 ronden en niet meer voor 1 rondje.....maarja zo zijn we uiteindelijk toch begonne he, dat eerste rondje

Comment

• Idd, iedereen wil dat eerste rondje doen... Voor sommige zelfs als dat 50 euro zou kosten.
              Men gaat dan gewoon minder rondjes rijden zodat het effectief meer exclusiviteit krijgt voor de rijkere man en daardoor de gewone man aan de zijlijn moet toekijken.
              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Als je geen euro extra kan missen voor een rondje ring, wat ga je dan doen als ge uw auto prakt?
                BMW X5 45e

Comment

• toen ik hier op het forum voor het eerst over de ring hoorde koste 1 ronde rond de 15€ meen ik. Zal in 2008 zijn geweest denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Als je geen euro extra kan missen voor een rondje ring, wat ga je dan doen als ge uw auto prakt?
                    Dat zijn 2 heel verschillende dingen he.
                    Een rondje ring kan aanzien worden als geld wegsmijten tetwijl uw wagen uw inkomen kan zijn.

Luxe vs noodzaak.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                      Nog niet zo lang geleden was dat €800 voor een jaarpas.

Voor ongeveer dat geld heb je ook bij LOT een Europees jaarpas en kan je praktisch 2 keer per week op een Uk/BE/NL/FR-circuit rijden...

LOT? vertel...

ik heb nog aan 12 euro op de ring gereden, vond dat al genoeg...

Comment

• image.jpeg24h nordschleife 1972

Comment

• Leuke foto
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                            LOT? vertel...

ik heb nog aan 12 euro op de ring gereden, vond dat al genoeg...
                            Lotus on Track maar als je iets hebt dat in de buurt komt van een Lotus ben je daar ook welkom. Ze zijn daar redelijk soepel in en het moet al een radical of een eenzitter zijn om geweigerd te worden. Altijd goed georganiseerd met serieuze mensen. Rij al jaren op hun trackdays.

Lotus on Track is a club run by Lotus owners. We aim to provide safe, reasonably priced and sociable track days for Lotus enthusiasts in the UK and Europe.

Comment

• ik hou het in gedachte... zijn er ook lotus 4- of 5-zitters?

Comment

ik hou het in gedachte... zijn er ook lotus 4- of 5-zitters?
                                De Evora dacht ik.

Comment

ik hou het in gedachte... zijn er ook lotus 4- of 5-zitters?
                                  Tweedehands of nieuwe Lotus Overige modellen kopen of auto gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant. Occasies te koop: van diesel, break tot SUV
                                  RIP Den borre!

Comment

• Openingsuren van 2016 staan op de website.
                                    Die schönste Rennstrecke der Welt ist Deine Leidenschaft? Hier findest Du alle Informationen, Veranstaltungen und Fanartikel der legendären Rennstrecke.

Comment

• Aha ideaal

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                      BMW X5 45e

Comment

• Precies veel meer volledige weekenden open dan vorig jaar (voor zover ik het mij kan herinneren).
                                        Komt die prijsverandering afhankelijk van de drukte er nu ook of blijft het bij de prijsverhoging van hierboven?

Comment

• Ik denk dat het deze verhoging gewoon blijft.
                                          ik gaan inneens 9 of 25 rondjes kopen. Anders wordt het wel wat duur per rondje.

20 maart is de eerste dag, dan staan we der
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X