Moet zalig zijn om die bocht zo door te driften langs boven
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nurburgring Lovers V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMoet zalig zijn om die bocht zo door te driften langs boven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk BerichtenPrecies veel meer volledige weekenden open dan vorig jaar (voor zover ik het mij kan herinneren).
Komt die prijsverandering afhankelijk van de drukte er nu ook of blijft het bij de prijsverhoging van hierboven?
Nee de drukte heeft er helaas niks mee te maken. Ze blijft voor iedereen gelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenDat is goed nieuws!
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met TapatalkOorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIdem hier!
Paasweekend eens naar daar gaan.
We zullen er ook nog eens een meetingske van maken. Was vorige keer ook een succesBMW X5 45e
Comment
-
Trouwens op onze laatste trip een zeer leuke baan gevonden. Geen idee of die al bekend is onder de mensen.
De klassieke weg van E313 - A1 - B258
Het laatste stadje waar je dan doorrijdt is Müsch.
Wat verder komen we aan een kruispunt en normaal rijden we verder rechtdoor de B258 verder, maar daar slagen we linksaf de L10 op. Een prachtige stuk weg waarna je uitkomt op het rondpunt beneden in Adenau.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenTrouwens op onze laatste trip een zeer leuke baan gevonden. Geen idee of die al bekend is onder de mensen.
Wat verder komen we aan een kruispunt en normaal rijden we verder rechtdoor de B258 verder, maar daar slagen we linksaf de L10 op. Een prachtige stuk weg waarna je uitkomt op het rondpunt beneden in Adenau.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenTrouwens op onze laatste trip een zeer leuke baan gevonden. Geen idee of die al bekend is onder de mensen.
Wat verder komen we aan een kruispunt en normaal rijden we verder rechtdoor de B258 verder, maar daar slagen we linksaf de L10 op. Een prachtige stuk weg waarna je uitkomt op het rondpunt beneden in Adenau.
Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met TapatalkRIP Den borre!
Comment
-
Ja,
maar op drukke dagen komen ze zowel van de groene kant van de restaurant kant. Dan is het 1 voor 1 doorschuiven.
Nu kan je vlotter erafrijden en is er meer plek om aan te schuiven om eraf te gaan en moet je geen rekening houden dat er nog mensen zouden kunnen komen van de restaurantkantBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenJa,
maar op drukke dagen komen ze zowel van de groene kant van de restaurant kant. Dan is het 1 voor 1 doorschuiven.
Nu kan je vlotter erafrijden en is er meer plek om aan te schuiven om eraf te gaan en moet je geen rekening houden dat er nog mensen zouden kunnen komen van de restaurantkant
Comment
-
Zie nu pas het 2de deel waar Dale vanuit gaat. Gaat beter zijn, maar die parking kon je nu gebruiken voor een kleine wandeling om rustig de auto's te bekijken. Als ze daar een exit van gaan maken gaat dat wel niet meer zo rustig zijn :p ze zouden beter dat rondpunt wat ontzien door de uitgang elders te leggen
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
Comment